Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door monster
#3171413
Ik heb contact gezocht via internet met iemand die bachdruppels op maat levert. Pexion werkt niet naar behoren voor Lodi.
Een flesje kost 47 euro en je doet er een maand mee. Is dit een normaal bedrag en hoe kan ik zien of het een betrouwbaar adres is?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3171415
Dat zal misschien inclusief een soort consult zijn? In de regel kost een flesje van circa 30ml...voor een maand, zo rond het tientje, maar dan moet je dus alwel weten wat je erin wilt hebben.
Door hannabelgje
#3171438
Ik vind het erg duur. Zo'n heel flesje kost rond de 10 euro. Per samengestelde bachbloesen gebruik je maximaal 5 verschillende dacht ik.  Zou dus 50 euro zijn. Die moet je dan zeer sterk verdunnen waardoor je giga lang doet met 1 flesje.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3171502
hannabelgje schreef: Ik vind het erg duur. Zo'n heel flesje kost rond de 10 euro. Per samengestelde bachbloesen gebruik je maximaal 5 verschillende dacht ik. Zou dus 50 euro zijn. Die moet je dan zeer sterk verdunnen waardoor je giga lang doet met 1 flesje.
Een samengesteld flesje voor 1 maand bevat van iedere tinctuur ongeveer 2 tot 4 druppels. Jij doelt op stockflesje die je los koopt en dan zelf in 1flesje doen. Kan ook natuurlijk, zeker als je langere tijd dezelfde combi gebruikt. Maar ts wil volgens mij een "gebruikersflesje" kopen en die hoeven exl consult ook niet meer dan rond het tientje te kosten. Dat ze voor nabestelflesje dan ook weer €47,- moet betalen is behoorlijk over de top.
Door Lizzy
#3171515
monster schreef: Ik heb contact gezocht via internet met iemand die bachdruppels op maat levert. Pexion werkt niet naar behoren voor Lodi.
Een flesje kost 47 euro en je doet er een maand mee. Is dit een normaal bedrag en hoe kan ik zien of het een betrouwbaar adres is?
Maar hoe levert deze persoon de bloesems op maat? Is hij of zij een dierentolk?
Door monster
#3177750
We hebben nog geen epileptische aanval gehad, sinds ik bachdruppels geef, maar Lodi is veel evenwichtiger, als we een andere hond tegenkomen. En gelukkig jammert hij niet meer zoveel.. Sinds hij geen Pexion meer krijgt is het over. Zou hij hoofdpijn hebben gehad? Arm dier.
Door Lizzy
#3177876
monster schreef:We hebben nog geen epileptische aanval gehad, sinds ik bachdruppels geef, maar Lodi is veel evenwichtiger, als we een andere hond tegenkomen. En gelukkig jammert hij niet meer zoveel.. Sinds hij geen Pexion meer krijgt is het over. Zou hij hoofdpijn hebben gehad? Arm dier.
Wat een mooi resultaat!

Tja, wie zal het zeggen....?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door