Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3170151
Nog nieuw in verpakking. Rowan gaat geen 50 kg wegen; dat was iets te optimistisch ingekocht toen ;-)
Absoluut nooit gebruikt of zelfs maar uit de verpakking geweest.

Nieuwprijs ik dacht rond de 40 euro. Mag weg voor 25 euro.
Ophalen in Kaatsheuvel of verznden per post voor rekening van koper.

Suzanne
Door Lil
#3170313
Suzanne schreef: Rond ja, maar het is een grote Flexi, dus echt dun kan ik het niet noemen ;-)
Sterk zat maar idd geen band maar koord, rond dus.

Suzanne
Helaas dan geen interesse. Ik heb echt koord nodig, want ik loop met meerdere honden met enorm verschil in formaat en als dat per ongeluk om elkaar heen draait of onder of over elkaar heen loopt dan vind ik dat ronde te veel risico op verwondingen.
#3170320
Lil schreef: Helaas dan geen interesse. Ik heb echt koord nodig, want ik loop met meerdere honden met enorm verschil in formaat en als dat per ongeluk om elkaar heen draait of onder of over elkaar heen loopt dan vind ik dat ronde te veel risico op verwondingen.
Band is in 8 meter niet / nauwelijks te krijgen. Dat was mijn overweging om toch te gaan voor de 8 meter koord.

Suzanne
#3170361
MarijeEnBoomer schreef: Makkelijk te krijgen hoor! Beide meisjes hebben hier zelfs een eigen kleur!
Echt? Ik ben diverse winkels afgeweest voor 8 meter.
Wel in koord, maar niet in band ;-)

Nou ja, hoe dan ook; hij mag verhuizen ;-)

Suzanne
Door Martine-Tom
#3170371
MarijeEnBoomer schreef: Makkelijk te krijgen hoor! Beide meisjes hebben hier zelfs een eigen kleur!
ohhh waar?
Zoek me suf maar langer dan 5 meter vind ik ze niet (hond tot 10 kg)
#3170375
Martine-Tom schreef: ohhh waar?
Zoek me suf maar langer dan 5 meter vind ik ze niet (hond tot 10 kg)
Even niet al te hard zoeken; het kan zijn dat ik er hier nog 1 vind. Gebruikt maar dan nog in goede staat. Wordt vervolgd maar niet vanavond nog ;-)

Suzanne
#3170382
Martine-Tom schreef: Oh als die voor kleintjes is, met lint (5 meter/8 meter) houd ik me aanbevolen!
Nee, is ook met koord ;-(

Ik heb er nooit 1 gekocht met lint; vond dat teveel "een apparaat" worden ;-(

Suzanne
Door Martine-Tom
#3170398
ohja de 5 meter, die is nog wel te vinden idd, inmiddels ben ik aan 5 meter gewend maar had het liefst 8 meter lint gehad...en die is dan weer niet, of in elk geval lastiger te vinden ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door