Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3168522
inni schreef: Hoe doen jullie dat met het mestonderzoek van meerdere honden tegelijk: in één groene omslag of van ieder dier apart?
Dat moet ieder dier apart dacht ik, om alle vormen van kruislingse besmetting uit te sluiten. Zo doe ik het in ieder geval.

Suzanne
#3168544
Er mogen meerdere monsters in 1 zak. Wel allemaal apart verpakt uiteraard.

Overigens stuur ik voortaan alles apart op. Je betaald namelijk gewoon hetzelfde posttarief (want een enveloppe weegt vrijwel niks) dus vind ik het net zo praktisch om elk monster in zijn eigen enveloppe te doen. Als je ze samen voegt, doe dan elke vragenlijst met de naam van de hond in het kartonnen "hoesje" zodat er geen misverstand kan ontstaan welk monster van welke hond is.
#3168589
Ik zag in hun folder staan dat er meerdere in een omslag mogen maar stelde me vragen bij het eventueel verwisselen bij het openen van de omslag. Ik schrijf wel altijd nog 's de naam en de geboortedatum van het dier op het kleinste zakje maar toch..... de monsters staan hier apart klaar om te versturen (één weigert natuurlijk om, zoals normaal, 's morgens te poepen ;) )
#3168608
inni schreef: Ik zag in hun folder staan dat er meerdere in een omslag mogen maar stelde me vragen bij het eventueel verwisselen bij het openen van de omslag. Ik schrijf wel altijd nog 's de naam en de geboortedatum van het dier op het kleinste zakje maar toch..... de monsters staan hier apart klaar om te versturen (één weigert natuurlijk om, zoals normaal, 's morgens te poepen ;) )
Tja, in kosten maakt het niks uit, dus als je het niet vertrouwd zou ik ze apart versturen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door