Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3168071
Om hem bij me te houden...
krampachtig vast te houden...
doorgaan en doorgaan om hem niet te willen en kunnen missen
nee dat is niet eerlijk....
hij is zo zo zo moe... te moe om te eten, te moe om te lopen gewoon zo moe...
hij is vanaf een zaterdag, dat ik dacht dat ie een virusje had opgepakt niet meer opgeknapt...
sinds 3 dagen is ie moe...eet zo goed als niet meer....spuugt
gisterenavond wilde hij naar buiten in de voortuin en ging daar liggen maar ja 22.00 dat kan niet he...
met moeite kreeg ik hem naar binnen maar binnen een paar minuten stond ie weer voor de deur...
weer gaan liggen in t gras....ben naast hem gaan zitten, gepraat en vreselijk gehuild... weer spugen waarvoor hij niet eens meer opstond
heb hem opzij geschoven, kreeg hem niet meer overeind....half 12 kreeg ik hulp om hem omhoog en naar binnen te krijgen..
vannacht weer gespuugd.... hij blijft maar op 1 plek liggen
gisteren een foto gemaakt in t park en ach gos toch die oogjes.....
met zo ontzettend veel pijn in mijn hart laat ik mijn zo geliefde zimba gaan....
ik ben helemaal stuk...
Laatst gewijzigd door me and my boys op za 07 nov 2015, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3168073
Ohhh ellen wat een beslissing sta jij voor  :'(
Het lijkt me vreselijk jouw kanjer zo te moeten zien.

Ik wens je heel veel sterkte met deze verschrikkelijke moeilijke periode  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3168074
Houden van is helaas ook loslaten. Uit liefde, met liefde.
Hij zal uit het oog zijn, maar nooit uit je hart.

Heel veel sterkte.
Door coby.p
#3168075
o, ellen, zit hier met tranen in mijn ogen, jouw mannetje
het is zo moeilijk hem te laten gaan
maar houden van is loslaten, dat weten we helaas maar al te goed
mijn gedachten zijn bij je,  :bigarmhug:
Door Summerditches
#3168081
Ohh Ellen wat enorm waardeloos...je prachtige kerel...hij heeft door jouw inzet zoveel mooie reservetijd gekregen..vergeet dat niet he...heel veel sterkte met alles wat komen gaat... :-*
Door Cathelijn
#3168084
Wat moeilijk, maar zoals je het beschrijft geeft hij het duidelijk aan  :'( En het enige wat je dan nog echt voor hem kunt doen is hem laten gaan, hoe zwaar en definitief ook.
Heel veel sterkte  :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3168085
Och Ellen.. je allessie...  :'( :'( :'(
Ik denk aan je, dikke knuffel voor jou, en voor je jongens ook  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Goeie reis mooie Zimba  :-*
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3168086
Vreselijk om zo'n beslissing te moeten nemen, maar ik denk dat je zelf ook weet wanneer het genoeg is.
Zoals iemand ook al zei: liefde is ook loslaten, maar dat maakt het uiteraard niet minder zwaar shit.
Sterkte.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3168090
De moeilijkste en laatste dappere beslissing die wij voor onze grootste maatjes moeten nemen.  Houden van is loslaten , maar God wat doet dat pijn  heel erg veel sterkte Ellen.  Ik denk aan je.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door