Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door baileys
#3167417
Ik ben op zoek naar een nieuwe vrieskast.
Ik wil iig een no frost en ongeveer 7 lades.
Welke hebben jullie en waarom??
Door - pien -
#3167687
Ik heb een Liebherr met no frost, sinds 10 jaar. Prima ding, heb 'm nog nooit hoeven ontdooien  :D
Hij heeft 7 lades, maar de bovenste en onderste zijn maar half.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3167704
Wij hebben een Beko no frost va 210 liter, 7 lades. Prima ding, doet wat ie moet doen, nog nooit hoeven ontdooien. Als een la leeg is gooi ik die door een sopje voor ik hem weer volprop en verder geen omkijken naar. We hebben hem nu een jaar of 3 denk ik.

Wij hebben voor Beko gekozen omdat die toch wat goedkoper was dan de bekende merken, prima energielabel (weet niet meer precies maar ik meen A of hooguit B) en we er goede recenties over lazen.
Door fransbulletje
#3167738
Liebherr no frost met 6 lades waarvan de bovenste en onderste half zijn.
Bevalt prima!
Gebruikersavatar
Door baileys
#3167795
Kaela schreef: Wij hebben een Beko no frost va 210 liter, 7 lades. Prima ding, doet wat ie moet doen, nog nooit hoeven ontdooien. Als een la leeg is gooi ik die door een sopje voor ik hem weer volprop en verder geen omkijken naar. We hebben hem nu een jaar of 3 denk ik.

Wij hebben voor Beko gekozen omdat die toch wat goedkoper was dan de bekende merken, prima energielabel (weet niet meer precies maar ik meen A of hooguit B) en we er goede recenties over lazen.
Dat merk was ik ook al tegen gekomen. Fijn te horen dat hij goed bevalt.
Het no frost bevalt iedereen dus ook goed.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3167808
We hebben een grote indesit van 7 lades. denk ook al 8 jaar oud inmiddels. Wel geen no-frost. Wel a klasse. Vlgs mij hadden we hem uitgekozen vanwege volume-prijs verhouding. Was gewoon een goedkope. Heel vaak hoef ik hem niet te ontdooien.
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 06 nov 2015, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3167871
Mijn ouders hadden een liebherr no frost, 7 lades. Prima ding.
Wij hebben een tweedehandsje, liebherr, 5 lades. Geen no frost en moet hem vaak ntdooien (maar is met de waterblazer snel klaar) verder wel een fijn ding, goed in te stellen, prima hoorbaar alarm en maakt geen geluid. Heeft ook een snelvriesvak en dat vind ik een vereiste.
Door Thurin
#3168659
Ik heb gisteren deze gekocht:

Bosch GSN33VW30
Vrieskast, 220 L, NoFrost, A++
Artikelnummer:B377953
(Energieklasse (EU): A++, Netto inhoud: 220 liter, NoFrost / VarioZone, Geluidsniveau: 42 dB(A), gratis verzending)

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 5353127542

ook ik zag door de bomen het bos niet meer maar de energieverbruik en no frost gaf mij de doorslag...oww ja ook de ruimte natuurlijk....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door