Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Janita Bleeker
#3167759
Ik ben een beginnende Barfer en wil graag weten wat beter is. Ik doe 1 orgaansoort per maaltijd maar wel meerdere soorten per week, of is het beter om per keer een orgaan mix te doen.
Door Lizzy
#3167763
Beide mag. Wat jij het handigst vindt. Ik gooi zelf standaard pens, hart, nier en lever in de bak. Puur omdat 1 maaltijd per week met het week-portie lever of 1 maaltijd per week met het week-portie nier hier echt niet graag gegeten wordt. In combinatie (met hart en pens) vinden ze het wel prima eetbaar.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3167770
Ik geef 4x in de week orgaan. 1x hart, 1x lever, 1x nier, 1x pens.
Ik vind dat zelf minder gesmeer met orgaan dat je zit te mixen en dan in zakjes moet doen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3167776
Ik maak een mix van hart-lever-nier en geef dat en dan apart pens. Ik vind het handig dat ik alleen bij portioneren hoef te denken om de verhouding tussen de drie organen en vervolgens per keer 1 zakje uit de vriezer kan pakken.
Door smulpaap
#3167779
Ik maak een mix voor 4 weken , dan is het maar klaar
Het is maar net wat je zelf handig vind
Door Janita Bleeker
#3167784
[quote="Janita Bleeker [quote="Lizzy""]
Beide mag. Wat jij het handigst vindt. Ik gooi zelf standaard pens, hart, nier en lever in de bak. Puur omdat 1 maaltijd per week met het week-portie lever of 1 maaltijd per week met het week-portie nier hier echt niet graag gegeten wordt. In combinatie (met hart en pens) vinden ze het wel prima eetbaar.
[/quote]gelukkig vind Diba het geen probleem om 1 soort orgaanvlees bij haar botvlees te krijgen. Alles gaat met woeste enthousiasme naar binnen :thumbup: :thumbup:=topic=130588.msg3167759#msg3167759 date=1446780106]
Ik ben een beginnende Barfer en wil graag weten wat beter is. Ik doe 1 orgaansoort per maaltijd maar wel meerdere soorten per week, of is het beter om per keer een orgaan mix te doen.
[/quote]
Janita Bleeker schreef: Ik ben een beginnende Barfer en wil graag weten wat beter is. Ik doe 1 orgaansoort per maaltijd maar wel meerdere soorten per week, of is het beter om per keer een orgaan mix te doen.
Hope schreef: Ik geef 4x in de week orgaan. 1x hart, 1x lever, 1x nier, 1x pens.
Ik vind dat zelf minder gesmeer met orgaan dat je zit te mixen en dan in zakjes moet doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door