Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3167657
Die Arme biscuit kijkt echt zo van " o wat is dat nou voor gors, waar heb ik dat aan verdient waarom word ik gestraft  :'( ik heb zo honger, waar is mijn echte eten  :-\"

Eerste filmpje is meer van " joepie ete.... Wacht wat is dit voor oneetbaar ding in mijn bak :o. Waar is het echte eten  ??? Het moet hier toch ergens zijn  :-\"

Geweldig om te zien  ;D ;D ;D

Haku kan er ook wat van hoor, die heeft de "wil je me dood hebben? >:(" Blik als een prof onder de knie  ::) :biggrin2:
#3167660
jasmijn schreef: Die Arme biscuit kijkt echt zo van " o wat is dat nou voor gors, waar heb ik dat aan verdient waarom word ik gestraft  :'( ik heb zo honger, waar is mijn echte eten  :-"

Eerste filmpje is meer van " joepie ete.... Wacht wat is dit voor oneetbaar ding in mijn bak :o. Waar is het echte eten  ??? Het moet hier toch ergens zijn  :-"

Geweldig om te zien  ;D ;D ;D

Haku kan er ook wat van hoor, die heeft de "wil je me dood hebben? >:(" Blik als een prof onder de knie  ::) :biggrin2:
Whahahaha, ja precies dit! Je hebt het exact goed omschreven ;D ;D ;D

Nou, graag een filmpje van "Haku denkt vergiftigt te worden"  :biggrin2:
#3167662
tessa schreef: Ha ha, de mijne hebben dat met duif, ze eten echt alles, maar dat heeeeel beslist niet
Hahaha, nee duif moeten ze hier ook niet ;D

Ik vergeet nooit Whoofer. Die was te gierig om iets niet op te eten. Vrat dr eigen duif op, vrat die van Brutus op, vrat die van Pinkel op (kleine duifjes hoor), loopt naar binnen, ziet groen, paars en geel en kotst zo alles uit. En ja Angelique, ze rende gauw naar het kleedje om daar alles uit te kotsen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door