Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3167294
Er zijn hier vast mensen die E-boeken lezen, maar waar kopen jullie die? Of downloaden jullie gratis?

Ik ben niet erg thuis hierin, maar ik wil zo graag weer eens wat leuks lezen. Iemand tips?
Laatst gewijzigd door Hope op wo 04 nov 2015, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3167327
Ik heb een abonnement bij Elly´s Choice. Dan betaal je 3 euro per maand en krijg je elke maand 10 nieuwe boeken. Je kan dus niet zelf kiezen, maar aan het eind van de maand heb ik meestal nog 2 of 3 boeken over - de minst leuke. Goedkoper dan een abonnement op de bibliotheek. Bevalt mij goed, er zit altijd wel echt wat leuks tussen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3167336
Spikkelneus schreef: Ik heb een abonnement bij Elly´s Choice. Dan betaal je 3 euro per maand en krijg je elke maand 10 nieuwe boeken. Je kan dus niet zelf kiezen, maar aan het eind van de maand heb ik meestal nog 2 of 3 boeken over - de minst leuke. Goedkoper dan een abonnement op de bibliotheek. Bevalt mij goed, er zit altijd wel echt wat leuks tussen.
O dat klinkt goed!
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3167345
Ik heb er best veel op de computer staan dus als je eens wat zoekt.. ;) Dat abonnement klinkt goed trouwens. Heb je dan de nieuwste boeken?
Door M@rina
#3167450
Net als vroeger met gewone boeken heb ik een clubje mensen die boeken kopen en uitwisselen, kan daardoor aan goede boeken komen en ooit heb ik een bestand gedownload met iets van 10.000 boeken.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3167461
Ik heb ook via via de nodige boeken, als je ze wilt, dan stuur me maar een usb-stickje, zet ik ze erop voor je.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3167501
Hope schreef: Er zijn hier vast mensen die E-boeken lezen, maar waar kopen jullie die? Of downloaden jullie gratis?

Ik ben niet erg thuis hierin, maar ik wil zo graag weer eens wat leuks lezen. Iemand tips?

Ben je lid van de Bibliotheek? Dan kan je met je abonnement gratis e-books lenen. Voor je e-reader/tablet/smartphone/pc of laptop.  :) 
En daarbij ook nog gewone boeken/tijdschriften/dvd's/luisterboeken halen/muziek uitzoeken.  ;)

http://www.bibliotheek.nl/

Even onbeschaamd promotie maken voor mijn werk.  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door