Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3166932
Kunnen we hier niet blijven wonen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De vakantiekiekjes van onze huwelijksreis naar Texel. Heerlijk was het!
Laatst gewijzigd door Hope op di 03 nov 2015, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3167217
dinky89 schreef: Nelson heeft het duidelijk naar zijn zin :-)
Hopelijk hebben jullie net zo genoten  ;)

Alles ook goed gegaan met Nelson zijn allergieën?
Ja, top! Wij hadden het heerlijk maar dat ook mede dankzij Nelson. Ik heb heerlijk met hem kunnen trainen. Ik had de lange lijn meegenomen omdat ik bang was dat het strand met al zijn ruimte voor bananen in oren zou zorgen, maar hij luisterde fantastisch. Ook in restaurants deed hij het heel erg goed en ging hij gewoon liggen slapen.

De accomodatie was geweldig. Ik had ze bij boeking gebeld en het verhaal verteld. Ze zouden er rekening mee houden, zeiden ze. En nou, dat hadden ze gedaan! We hadden een huisje met een leren bank, laminaat, het vloerkleed hadden ze opgerold en in de kelder gelegd, de vriezer voor zijn barf stond al op -20 toen we aankwamen en er hingen geen vetbollen in de boom voor de vogels (bij andere huisjes wel). Super, helemaal, giga fantastisch! De zee deed Nelson duidelijk heel erg goed. Hij verhaarde veel minder namelijk. Met de waterblazer blies ik het zand uit zijn vacht en we hadden zijn bench meegenomen omdat dit thuis altijd echt zijn plekje is. Hij heeft heel rustig liggen slapen 's nachts en het deurtje hebben we niet op slot gedaan.

Bij vertrek hebben we een bosje bloemen cadeau gedaan, want dankzij al hun moeite heeft Nelson totaal geen jeuk gehad en hebben wij extra genoten van onze vakantie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door