Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3166862
Beste allemaal, op advies van dr Vroom starten we met desensibiliseren. We willen het een kans geven. Onze hond heeft atopie ik zal proberen het bestand erbij te zetten. het is vooralsnog een seizoensgebonden atopie, afgelopen zomer hebben we hem apoquel gegeven en dit gaf goed resultaat. Omdat dr Vroom niet wat wat de apoquel in de toekomst voor het lichaam doet, willen we op advies van haar gaan desensibiliseren. Nu wil ik mijn hond verder inwendig ook ondersteunen, ik heb het topic van Hope gevolgd, en er wat dingen uitgehaald waarvan ik denk dat dat goed is voor mijn hond. Ik heb zalmolie van grizzly besteld en quercetin van solgar (hij weegt 20 kilo, hoeveel moet ik geven?).
Is er verder nog iets wat ik zou kunnen geven om hem te ondersteunen? Hij krijgt kvv, wassen en poetsen doe ik al volgens de "regels".
Vriendelijk bedankt.....afbeelding van de test lukt me niet om toe te voegen  :-[

Barfplaats wordt gesponsord door