Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3166727
Gisteren is Isabella 2 jaar geworden. Tja, wat kan je zo'n wurm het beste geven, een bal feestje. Ze heeft gisteren 9 nieuwe kleine Isabella balletjes op haar verjaardag gekregen (formaatje Isabella) en ze was er heel blij mee. Nu kan ze weer even vooruit.

Isabella maar ook Phoebe en Prudence vonden het een geslaagd feestje, die hebben het echte spelen met de bal wel zeker gemist!

Afbeelding
Full speed!

Afbeelding
Die is van mij!

Afbeelding
Oeps!

Afbeelding
Prudence ook nog steeds verzot op de bal

Afbeelding
Ze hebben het spelen zo gemist!

Afbeelding
3 blije koppies

Afbeelding

Afbeelding
Wie o wie is het eerst?

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Isabella is niet de enige die pret heeft

AfbeeldingPrudence balletje zoek, Isabella gevonden

Afbeelding
2 kontjes

Afbeelding

Afbeelding
Gewoon blij :)
#3166937
Ook nog gefeliciteerd met Pike! Helaas gaan oudjes het wat rustiger aandoen. Isabella deelt de ballen met haar grote blonde zus, die andere zus rent er alleen maar achteraan, en die probeert nu Isabella steeds in de staart te pakken, zo geweldig dat ze nu weer zo fit zijn. Hier was het niet lokken met koekjes op de verjaardag maar met balletje ;) Werkt nog beter moet ik zeggen haha

Lekker stukje banaan is toch ook goed :)
pike schreef: Zo te zien was het inderdaad een geslaagd feestje! En dan is jouw Isabella dus gelijk jarig met mijn Pike. Alleen werd die gisteren 13. Negen ballen is wel een beetje teveel voor hem geworden  ::) hij moest het doen met een lekker stukje banaan  :biggrin2:
#3166940
Dank je, ja die dame is echt snel! :) Hoop dat Prudence na donderdag ook weer iets sneller is, en stabieler op de poten. We zullen zien :)
*Remy* schreef: Wat een fantastische foto; wat een tempo heeft die meid!!

En wat een plezier hebben de 3 meisjes samen; erg leuk om te zien  :) :)
#3166942
Dank je door de hulpmiddelen zijn de oudere dames behoorlijk opgeknapt. Het is zo'n leuk gezicht en die snoetjes als je de bal in de handen hebt :) Geweldig gewoon.
Neally schreef: Wat een leuk feest. Wat een blije snoeten. Geen taart maar ander 'lekkers'.

Heerlijk dat je dames met een beetje hulp nog lekker mee kunnen doen.  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door