Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3166561
Zijn er nog hier mensen die de bestek zegels van AH wel mee nemen maar niet sparen??


Ik wil ze graag hebben voor mijn zoon en schoondochter..


Verzendkosten worden uiteraard vergoed.
Door Lizzy
#3166575
Zouden die mensen bestaan? Die deze zegels niet willen??

Ja, mijn eigen moeder natuurlijk, die heeft tot nu toe gezegd "nee hoor, bedankt" (Leo kwam daar achter toen hij van de week boodschappen met mijn moeder ging doen). Toen heeft hij onmiddellijk uitgelegd dat daar vanaf nu zo'n beetje de doodstraf op staat, dat ze voor mij moet sparen ;D (ik heb haar 's avonds voor de zekerheid zelfs nog even gebeld, hahaha).
Door Jantina
#3166582
Nou eeeeuh ik zeg dus 'nee'. Heb je bij Radar mee gekregen hoeveel geld je moet besteden voor je iets bij elkaar hebt? En dan nog bijbetalen ook... Ben nooit zo van de bijbetaal acties...
Door Lizzy
#3166586
Jantina schreef: Nou eeeeuh ik zeg dus 'nee'. Heb je bij Radar mee gekregen hoeveel geld je moet besteden voor je iets bij elkaar hebt? En dan nog bijbetalen ook... Ben nooit zo van de bijbetaal acties...
Nou, het zijn dus inderdaad heul veul zegels (50 zegels en je krijgt 1 zegel bij 10 euro boodschappen). Maar, je moet euro bij betalen voor een mooi mes. Ik vind dat de moeite van het sparen wel waard!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3166589
Lizzy schreef: Nou, het zijn dus inderdaad heul veul zegels (50 zegels en je krijgt 1 zegel bij 10 euro boodschappen). Maar, je moet euro bij betalen voor een mooi mes. Ik vind dat de moeite van het sparen wel waard!
Ach en met een beetje mazzel spaart degene in de rij voor je niet en doet wel net de weekboodschappen  :biggrin2:. Ik heb nu 1 boekje vol en spaar rustig verder. Het hele setje gaat niet lukken, maar ik zie wel hoe ver ik kom.
Door Hydra
#3166609
Ach, ik moet toch mijn boodschappen doen en als ik zo nu en dan eens een bonusproduct meeneem, levert me dat weer een extra zegel op. :) Maar met mijn studentenhuishoudentje gaat het niet erg hard, dus mocht iemand mijn messenset willen steunen.... Let me know. ;)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3166610
Ik heb inmiddels 2 messen,vlees en koksmes en ik vind ze heerlijk! Ik heb echt niet zoveel uitgegeven om ze te krijgen,krijg ze van mensen wanneer ik mijn karretje terugzet,of wanneer ze tijdens afrekenen de zegeltjes niet willen ennnnn ik heb een super caissière ;) n natuurlijk sommige producten waar je extra zegel bij krijgt.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3166630
Jantina schreef: Nou eeeeuh ik zeg dus 'nee'. Heb je bij Radar mee gekregen hoeveel geld je moet besteden voor je iets bij elkaar hebt? En dan nog bijbetalen ook... Ben nooit zo van de bijbetaal acties...
Ja weet ik maar ik wil ze ook voor mijn zoon en schoondochter..ik heb nog steeds mijn sola set van mijn trouwen nu al 39 jaar hahaha..
Door fransbulletje
#3166641
Heb net mijn eerste kaart vol en die ga ik inleveren voor het koksmes.
De zegels krijg je gratis bij je boodschappen dus zie wel hoe ver ik kom.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3166647
Ik spaar ze ook 1e boekje nu vol. Ik zie wel hoever ik kom. Met het klussen ging er hier aardig wat biertjes door bij die mannen en ze in de aanbieding halen met extra zegel helpt dan wel. 
Ook iedereen in je omgeving inseinen helpt!
Door Aprilsnow
#3166670
Jantina schreef: Nou eeeeuh ik zeg dus 'nee'. Heb je bij Radar mee gekregen hoeveel geld je moet besteden voor je iets bij elkaar hebt? En dan nog bijbetalen ook... Ben nooit zo van de bijbetaal acties...
Maar als je toch bij de AH je boodschappen doet "krijg" je die zegels toch  ???
Het is uiteindelijk toch vergelijkbaar met iedere spaaractie bij welke super dan ook. Als ik bij de super hier in het dorp mee doe met een spaaractie (pannen, borden, verzin iets) betaal ik ook bij voor een product dat ik wil hebben. Ik neem voortaan overal de zegeltjes van mee. Doe ik er niets mee kan ik er vast een ander blij mee maken  :biggrin2:

Overigens spaar ik deze zelf ook. Heb ook al wat mensen ingeschakelt om te sparen want in mijn uppie ga ik het niet redden om ook maar 1 mes bij elkaar te sparen  ;)
Mensen die het bonnetje weggooien zonder de zegeltjes op te halen worden door mij ook zeer gewaardeerd  :biggrin2: ben dan ook ineens van het vuilnisbakkenras  ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3166734
Nou ik heb ze nog nooit meegenomen. Ik betaal bij de paal dus ga daar dan niet voor in de rij staan, dat zou lekker opschieten  ::) Zou ook niet weten wat ik er mee moet, ik heb al twee bestekken  :-[
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3166788
Zie ik me daar toch een mooi hakmes bij staan. Nou als de Ah dichterbij lag waardoor ik daar vaker zou komen zou ik wel zegeltjes willen, tot februari zou ik er wel 50 kunnen hebben ja. Best veel 500 euro aan boodschappen voor een mes, maar ach als je ze toch erbij krijgt vind ik een tientje voor dat mes wel te doen ja. Moet alleen niet de illusie hebben dat je een messenset bij elkaar krijgt  ;D
Door Lizzy
#3166790
Kaio schreef: Zie ik me daar toch een mooi hakmes bij staan. Nou als de Ah dichterbij lag waardoor ik daar vaker zou komen zou ik wel zegeltjes willen, tot februari zou ik er wel 50 kunnen hebben ja. Best veel 500 euro aan boodschappen voor een mes, maar ach als je ze toch erbij krijgt vind ik een tientje voor dat mes wel te doen ja. Moet alleen niet de illusie hebben dat je een messenset bij elkaar krijgt  ;D
Nee precies, daar moet je echt elke dag vet voor naar de Ap :biggrin2:
Maar ik hoop tot februari twee van die Santokumes en die Set schilmes + universeelmes of koksmes (ik twijfel tussen die twee laatste) bij mekaar te sparen. Toch geinig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door