Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3166467
Vannacht heeft m'n laptop automatisch een nieuwe update geinstalleerd. Als ik nu windows live mail open, opent ie het opstart scherm van windows live mail, maar verder gebeurd er niks meer. Sterker nog, de hele laptop hangt. Alles. Zelfs contr-alt-delete doet het niet meer.

Als ik hier op google, kom ik wel dit tegen: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2505524 maar volgens mij is dat zo oud als Methusalem.... Wie oh wie heeft enig idee hoe ik dit opgelost krijg?

(via webmail kan ik natuurlijk wel bij mijn mail maar al mijn opgeslagen mails....., daar kan ik dus nu niet meer bij. Nou moet ik zeggen, windows live mail werkte toch al niet goed, vanaf dag 1 niet, op deze laptop. Aggrrr. Ik HAAT PC's).
#3166489
Jur zegt system restore doen.
Naar het configuratiescherm gaan en dan naar system protection gaan. Dan naar system restore. Dat aanklikken en dan kun je een restorepunt aanklikken (van voor de update)
Sorry, weet het even niet op zijn Nederlands te zeggen. Alles is hier in het Engels.

ps. Hier ook Thunderbird
Laatst gewijzigd door doranto op zo 01 nov 2015, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#3166556
Het zou kunnen zijn dat de cache van WLM corrupt is geraakt.
Je zou kunnen proberen om deze te wissen.

Start Windows Explorer.
Plak het volgende in je adresbalk:
Code: Selecteer alles
%UserProfile%\AppData\Local\Windows Live
Als het goed is, staat daar een map met de naam  ".cache". Deze map kun je verwijderen.
Herstart vervolgens de computer en start WLM op. Nu zou het weer moeten werken.
#3166574
Ronald schreef: Het zou kunnen zijn dat de cache van WLM corrupt is geraakt.
Je zou kunnen proberen om deze te wissen.

Start Windows Explorer.
Plak het volgende in je adresbalk:
Code: Selecteer alles
%UserProfile%\AppData\Local\Windows Live
Als het goed is, staat daar een map met de naam  ".cache". Deze map kun je verwijderen.
Herstart vervolgens de computer en start WLM op. Nu zou het weer moeten werken.
Bedankt Ronald, lief van je!
Ik heb dit gedaan. Helaas, het heeft niet geholpen.
Getsie, ik vrees met grote vrezen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door