Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3166283
Vandaag stond er voor het eerst konijnenkop op het menu. Frodo heeft er wat aan geknaagd vanmorgen maar dat was het. Vanavond opnieuw aangeboden maar nee. Ik dacht dat het wellicht wat hard was, dus ik doe de kopjes in een plastic zak en laat er onder gezellig  gekraak een stoeptegel opvallen. De met liefde door mij gecrushte schedeltjes met uitpuilende hersens en bloody gore worden echter nog steeds genegeerd. Nou ja, dan maar met een beetje honger naar zijn mand. Meer honden die geen konijnenkop lusten?
#3166294
AnoukFrodo schreef: Joh ik ben zo stoer....maar bedoel je dat met die stoeptegel of dat de hoofdjes eigenlijk niet geschikt zijn?
Nee, dat bedoel ik niet hoor. Ik bedoel gewoon dat jou hond kennelijk niet van konijnenkop houdt.
#3166297
Mijn honden eten veel meer dan ik aanbied  ::) Konijnenkoppen vinden ze erg lekker!
Alleen fazant is 'niet te vreten' volgens hun. Toen maar aan de ratten gegeven. Das best makkelijk, als de honden iets niet eten, dan gaat het naar de ratten toe, die vreten alles  :biggrin2:
#3166298
AnoukFrodo schreef: Nee dat blijkt....gratis af te halen in breda....een ons of zeven konijnenkop....heb net ook hazenbout besteld via een lijntje hier, zou dat dan ook niks worden met frodo of zegt dat niets?
omdat ie de konijnenkop niet eet? Nee joh, dat zegt niks. Hazenbout is geen konijn en het is geen kop ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door