Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3166195
Afbeelding

Soort van touret: De onbedwingbare behoefte schoenen te kopen.... te gek voor woorden, beetje debiel maar ik moet ze hebben. Even een overzichtje van de schoenen die ik sinds afgelopen zomer heb gekocht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en gisteren dus deze besteld. Ik zat er al weken op te azen, maar ik vond ze echt te duur, nu 25% korting.... dat kan je toch niet laten lopen?

Afbeelding

hebben jullie dat nou... iets, in mijn geval dus schoenen, te moeten hebben
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3166200
Nee, totaal onherkenbaar  ::) maar idd, die laatste moesten gewoon voor jou zijn, je zag ze roepen...marina marina...ga je met ons wandelen.  :biggrin2:
Door jasmijn
#3166204
Nee heb ik geen probleem mee met schoenen, maar het word ook al heel snel niet leuk om schoen te kopen als er maar 1 of 2 winkels in Nederland zijn die leuke vrouwe schoenen in jou maat hebben  ::)

Ik heb het wel heel erg met dierenspullen, dus leuke huisjes voor mijn hamster of speeltjes voor haku of zit stokkjes voor mij vogel  :D

Maar ik heb nu even geen geld dus mag ik enkel dingen voor de dieren zelf maken en dus niet meer kopen, erg moeilijk moet ik wel zeggen  :P ::) :biggrin2:
Laatst gewijzigd door jasmijn op za 31 okt 2015, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jantina
#3166205
Je bent wel merkvast! Hoewel ik het niet ken... Iets speciaals? De tic is trouwens voor mezelf niet herkenbaar, voor mijn kind koop ik me daarentegen scheel.
Door smulpaap
#3166207
Ik heb dat wel gehad . Er staan nu nog schoenen en laarzen in de kast die ik 10 jaar of langer geleden gekocht heb . En ik draag ze nooit .
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3166209
Ik herken er niets van. Heb ook helemáál geen schoenen in de kast staan die ik nog nooit aangehad heb.  :whistle:
Door M@rina
#3166214
Jantina schreef: Je bent wel merkvast! Hoewel ik het niet ken... Iets speciaals? De tic is trouwens voor mezelf niet herkenbaar, voor mijn kind koop ik me daarentegen scheel.
.

Ja dit merk (Art)heeft net even andere schoenen dan de trend, is niet in iedere winkel verkrijgbaar en ik weet dat maat 36 past, dus kan ik online bestellen. Net als het merk Camper, die hebben ook heel aparte schoenen.

Ik hoor wel vaker dat moeders altijd van alles voor hun kinderen kopen, ik heb geen kinderen dus dat gevoel ken ik niet.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3166215
charmed schreef: Wat een luxe, ik mag heel het jaar met dezelfde doen.
+1  :)
Als ze lekker zitten draag ik altijd dezelfde tot ze versleten zijn  ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3166216
M@rina schreef: .

Ja dit merk heeft net even andere schoenen dan de trend, is niet in iedere winkel verkrijgbaar en ik weet dat maat 36 past, dus kan ik online bestellen. Net als het merk Camper, die hebben ook heel aparte schoenen.

Ik hoor wel vaker dat moeders altijd van alles voor hun kinderen kopen, ik heb geen kinderen dus dat gevoel ken ik niet.
Ik heb wel een moeder en toch herken ik dat gevoel ook niet  :D

Hihi grapje hoor, we zijn op een leeftijd dat we het zelf mogen doen. Juist leuk om moeders nou soms te verwennen.

Ik heb wel vrij veel schoenen, maar een tic wil ik het nog niet noemen. Ik heb alleen veel verschillende doelen, dus 1 paar nette schoenen voor op het werk, 1 paar wandelschoenen, 1 paar winterlaarzen, 1 paar zomergympjes, 1 paar sandalen, 1 paar slippers enz. En zo tikt het alsnog aan vrees ik.
Door BusKay
#3166217
charmed schreef: Wat een luxe, ik mag heel het jaar met dezelfde doen.
Doranto schreef: +1  :)
Als ze lekker zitten draag ik altijd dezelfde tot ze versleten zijn  ;D
Wissel links en rechts een keer om dat voelt beslist anders en is het net of je nieuwe hebt  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3166221
Nee, ik herken dat echt niet. Gelukkig maar, want manlief zou toch wel redelijk gek van me worden. Nee, ik koop eigenlijk alleen wat ik nodig heb. Mijn huidige schoenen heb ik nu een jaar of 3 en zien er nog top uit dus geen nieuwe nodig
Gebruikersavatar
Door doranto
#3166222
Hope schreef: Nee, ik herken dat echt niet. Gelukkig maar, want manlief zou toch wel redelijk gek van me worden. Nee, ik koop eigenlijk alleen wat ik nodig heb. Mijn huidige schoenen heb ik nu een jaar of 3 en zien er nog top uit dus geen nieuwe nodig
Yep, zo gaat het hier ook  :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3166223
Angelique schreef: Nee, totaal onherkenbaar  ::) maar idd, die laatste moesten gewoon voor jou zijn, je zag ze roepen...marina marina...ga je met ons wandelen.  :biggrin2:
::) ::) :biggrin2: :biggrin2:

Mee. ik heb geen schoenentic, Angelique kan dat beamen. :biggrin2:
En nu in aangepaste schoenen heb, loop ik daar alleen op, orthopedische schoenen zijn inmiddels in de maak. Behalve echt voor een feestje, dan ben ik eigenwijs en doe ik toch leuke schoenen aan, maar daar boet ik dan ook braaf voor.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3166232
Charlie's Angel schreef: ::) ::) :biggrin2: :biggrin2:

Mee. ik heb geen schoenentic, Angelique kan dat beamen. :biggrin2:
En nu in aangepaste schoenen heb, loop ik daar alleen op, orthopedische schoenen zijn inmiddels in de maak. Behalve echt voor een feestje, dan ben ik eigenwijs en doe ik toch leuke schoenen aan, maar daar boet ik dan ook braaf voor.
Ik heb ook geen schoenentic, eerder een laarzentic. Dat is dan weer het voordeel van einde zomer...kan ik weer in mijn laarzen springen. (1van de 30 paar ofzo  :biggrin2: )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door