Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3165454
2 weken geleden een dekking gehad en nu lopen er ook nog eens heel veel loopse teven in de buurt. Het ventje is helemaal hoteldebotel en eet dus gewoon ook niet meer. Eens in de paar dagen een klein hapje, zodat hij niet van z'n graat gaat, maar verder helemaal niets.
Dit is bij hem nog nooit voorgekomen, hij at altijd, wat er ook gebeurde. Voorheen was het altijd Balou, maar die heeft blijkbaar het stokje overgedragen na zijn castratie  ;D ;D
Door Shanti en co
#3165591
Ahh hij heeft het ook maar zwaar met al die teefjes.
Ik ben benieuwd of Boeke ook zo sterk op een loopse teven gaat reageren, Boeke en niet eten past echt niet bij elkaar.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3165682
Eindelijk weet die waar de mosterd gehaald moet worden  :biggrin2: Wel spannend zo'n dekking natuurlijk. Hopelijk gaat die mooie kinders krijgen. :)
Door tt-tjes
#3165888
Thessa en Shanti schreef: Ahh hij heeft het ook maar zwaar met al die teefjes.
Ik ben benieuwd of Boeke ook zo sterk op een loopse teven gaat reageren, Boeke en niet eten past echt niet bij elkaar.  :biggrin2:
haha, dat niet eten paste ook niet bij Chendo, dit is voor het eerst in 6 jaar.
Angelique schreef: Eindelijk weet die waar de mosterd gehaald moet worden  :biggrin2: Wel spannend zo'n dekking natuurlijk. Hopelijk gaat die mooie kinders krijgen. :)
Dat wist ie al, maar was er nooit zo van onder de indruk. Dit gedrag ken ik niet van hem. Over een paar weken weten we of het gelukt is.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op do 05 nov 2015, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door