Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3165097
Gisteren heerlijk met Rox naar een natuurgebied gegaan, en deze dame is voor de duvel niet bang ! Wat is het toch heerlijk om alle 1e keren weer mee te maken bij een pup  :smitten:

Afbeelding

Start gemaakt met apporteren  ;)

Afbeelding

Tuinieren

Afbeelding

Kennismaking met water (ja hoor, dit was iets wat mevrouw toch wel een beetje spannend vond)

Afbeelding

Aandacht-oefening

Afbeelding

Ff gek doen

Afbeelding

En toen begon ze alweer een beetje moe te raken .... Cutie

Afbeelding

Als laatste wat kopfoto's, wat zijn wij verliefd op haar hoofd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Hope
#3165098
Oooh wat een heerlijk pupseltje!
:smitten: :smitten: :smitten:

Fijn, die tijd waarin ze nog zo op de baas gefocust zijn. Straks als ze de wereld gaan ontdekken is het weer een hele andere fase. Geniet er maar van!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3165441
:smitten:  wat een lekker bekkie.
Hoe vinden je "mannen" het dat er een zwart mini monstertje erbij is gekomen?
Ik had manlief je foto's van Rox laten zien, gelijk erbij verteld dat je nog 3 blonde reuen hebt, zijn vraag : wat moet ze toch met al die honden heb ik alleen met een  :biggrin2: beantwoord, tja wat moet je antwoorden als iemand "bang" is dat het besmettelijk is meerdere/veel labjes te hebben  ;D
Geniet van je zwarte meisje.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3165482
Extreme schreef: :smitten:  wat een lekker bekkie.
Hoe vinden je "mannen" het dat er een zwart mini monstertje erbij is gekomen?
Ik had manlief je foto's van Rox laten zien, gelijk erbij verteld dat je nog 3 blonde reuen hebt, zijn vraag : wat moet ze toch met al die honden heb ik alleen met een  :biggrin2: beantwoord, tja wat moet je antwoorden als iemand "bang" is dat het besmettelijk is meerdere/veel labjes te hebben  ;D
Geniet van je zwarte meisje.
Haha, tsja ... Dat dacht mijn man ook  :biggrin2:

De heren vinden het leuk, weer een pupje erbij !
Kay vindt het ok, maar ze moet niet aan hem gaan lopen sjorren en/of op hem springen, want dan laat hij even weten dat hij dat niet zo leuk vind dmv een diepe brom
Daan vindt het geweldig, behalve met eten/botjes, dan moet ze opzouten
En Sjors .... Tsja, die heeft een metgezel gevonden die altijd wil bekken/springen/rennen/spelen ed, dus die laat ik maar af en toe samen, want daar leert ze vrij weinig van (Sjors corrigeert nl niet) en ik wil juist rust in huis .....

Maar al met al dus 4 tevreden labjes hier in huis  ;)

De katten vinden haar trouwens nog niet leuk, want ze rent erachter aan (komt vanzelf goed, net als bij de andere 3) en voor de konijnen geeft ze elke dag speciaal een serenade voor hun ren  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door