Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3165101
Wie heeft er ervaring met parken van Landal?
Wij willen in februari, in de school vakantie een weekje weg met mijn ouders, zus/gezin met kinderen. En wij hebben Fendi natuurlijk.
Dus er moet voorde kindjes wat te doen zijn...en ik vind het altijd wel heel lekker als ik vanuit het park zo het bos of zo in kan lopen om te wandelen.

Wie heeft er tips?
Laatst gewijzigd door Danny op di 27 okt 2015, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3165102
Bijna alle parken van Landal zijn zo gesitueerd dat je vanaf het park kunt wandelen. Als je graag bos wilt kan ik je de parken op de veluwe aanraden. Landal Miggelenberg is een erg mooi park, ook genoeg te doen voor de kinderen. Een Bollo (de mascotte) speelparadijs, bowlingbaan, zwembad, grote buitenspeeltuin en echt strak tegen het park aan een zandverstuiving waar de kinderen zich prima kunnen vermaken. Dit park heeft trouwens allemaal opgeknapte bungalows ;-).
Gebruikersavatar
Door Dian
#3165112
Hier een Landal fan. Er is altijd een zwembad bij en vaak ook kinderanimatie. De meeste parken liggen vaak zo dat je snel van het park bent en lekker wandelen kunt. Bij de parken staat precies wat wat er te doen is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3165123
Geen landall park, maar in Doorn zit "Het grote Bos". Ik weet de aanbieder zo even niet meer, maar met google vindt je hem zo.

Wij hebben daar afgelopen zomer noodgedwongen een week in het hoogseizoen gezeten. Met Oscar. Ik hield mijn hart vast, maar het was heel leuk. Met de hond wandel je zo losloopgebieden rondom het park in. Op het park hield iedereen keurig de hond bij zich. Voor de kinderen was er ook genoeg te doen en je zit in een gebied waar meer dan genoeg uitstapjes te maken zijn.

Na deze ervaring denken we er over om komend jaar van onze particuliere vakantiehuisjes af te stappen en weer naar een park te gaan.
Door Danny
#3165135
Jammer, Het Grote Bos heeft geen grote huisjes....

Ik ga nog effe verder kijken.
Het hoef ook niet perse een Landal park te zijn, als er maar iets van een zwembad enzo bij is voor de kinderen. En dat ik dus vanuit het park kan wandelen met Fendi.
Mag ook van een andere organisatie zijn.
En het moet ook nog een beetje betaalbaar zijn...tjee wat een prijzen soms zeg in de vakanties...
Laatst gewijzigd door Danny op di 27 okt 2015, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jantina
#3165136
Sluftervallei van Landal heeft prachtige nieuwe huisjes voor veel personen. En je loopt zo de duinen in.
#3165180
Bij 'mijn' Landal park, Landal Aelderholt, hebben we sinds 2 jaar ook grote bungalows in de verhuur. Nieuwbouw dus nog en erg mooi en ruim! Je zit vlakbij de bossen waar je eindeloos kunt wandelen, ook heidegebieden zijn niet ver. Er is ook een speelparadijs, zwembad, animatieteam, kleine kinderboerderij. Als je tijdig boekt ben je voordeliger uit. Mocht je daar heen gaan laat het dan even weten, dan weet ik bij wie die mooie flatcoat hoort ;-).
Door Lil
#3165351
Landalfan hier. Alleen Twenshaarveld lag niet direct in/aan natuurgebied dus die viel als enige tegen. De voorzieningen waren daar dan wel weer heel goed, maar ik ga om met de honden te wandelen en als dat een goed kwartier over wegen zonder fiets of voetpad moet vind ik persoonlijk dat vervelend.  Ben dan ook mega verwend door alle andere Landalparken die ik gezien heb.
#3165434
DJ en Doerak schreef: Bij 'mijn' Landal park, Landal Aelderholt, hebben we sinds 2 jaar ook grote bungalows in de verhuur. Nieuwbouw dus nog en erg mooi en ruim! Je zit vlakbij de bossen waar je eindeloos kunt wandelen, ook heidegebieden zijn niet ver. Er is ook een speelparadijs, zwembad, animatieteam, kleine kinderboerderij. Als je tijdig boekt ben je voordeliger uit. Mocht je daar heen gaan laat het dan even weten, dan weet ik bij wie die mooie flatcoat hoort ;-).
Klinkt erg goed! Wie weet volgende keer  ;)

Dit jaar is het Helledoorn geworden.

Dank jullie wel voor de tips
#3165829
DJ en Doerak schreef: Bij 'mijn' Landal park, Landal Aelderholt, hebben we sinds 2 jaar ook grote bungalows in de verhuur. Nieuwbouw dus nog en erg mooi en ruim! Je zit vlakbij de bossen waar je eindeloos kunt wandelen, ook heidegebieden zijn niet ver. Er is ook een speelparadijs, zwembad, animatieteam, kleine kinderboerderij. Als je tijdig boekt ben je voordeliger uit. Mocht je daar heen gaan laat het dan even weten, dan weet ik bij wie die mooie flatcoat hoort ;-).
Wij gaan binnenkort naar dat park!!
Nog leuke tips?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door