Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3163967
Hoi allemaal,

Ik voer mijn teckel al enkele jaren vers vlees en dan ook echt zo vers mogelijk het liefst zonder dat het ingevroren is geweest. Ik kon hiervoor eerst altijd terecht bij een slachthuis met winkel in de buurt van waar ik woonde, echter ben ik onlangs naar Utrecht verhuisd en ik heb hier nog geen slagerij gevonden die mij verse, niet ingevroren producten (orgaanvlees, spiervlees, vleesbot) kan aanbieden. Daarom de vraag of jullie misschien adressen weten waar ik dit soort producten kan kopen?

Groetjes
#3164205
Bedankt voor je reactie. Ik denk niet dat het mogelijk is dat zij het vlees, zonder dat het vantevoren is ingevroren leveren in Utrecht.

Ik ben eerder op zoek naar een slachthuis of slagerij welke nog zelf de dieren 'slacht'/verwerkt (wat nog vaker gebeurt bij islamitische slagers) in Utrecht (en omgeving). Bij zo'n bedrijf kon ik voorheen mijn producten aanschaffen zonder dat zij vantevoren ingevroren waren. Iemand enig idee of dit verkrijgbaar is in (de omgeving van) Utrecht?
#3164685
FBBARF schreef: Bedankt voor je reactie. Ik denk niet dat het mogelijk is dat zij het vlees, zonder dat het vantevoren is ingevroren leveren in Utrecht.

Ik ben eerder op zoek naar een slachthuis of slagerij welke nog zelf de dieren 'slacht'/verwerkt (wat nog vaker gebeurt bij islamitische slagers) in Utrecht (en omgeving). Bij zo'n bedrijf kon ik voorheen mijn producten aanschaffen zonder dat zij vantevoren ingevroren waren. Iemand enig idee of dit verkrijgbaar is in (de omgeving van) Utrecht?
Als ik hun site goed lees wordt t toch echt vers&gekoeld verzonden
#3164991
Lizzy schreef: Ik moet zeggen dat ik me stiekem afvraag wat daar het voordeel van is, van het vers binnen krijgen...?
Misschien omdat je het dan gelijk en makkelijk kan verdelen? Ik vind het bijvoorbeeld ook fijner om gelijk te verdelen en in de goede/makkelijke porties in te vriezen.  :)

Voor eend kan je misschien bij VSE in Harderwijk terecht, zij verkopen ook op aanvraag verse producten.
Laatst gewijzigd door Becky op ma 26 okt 2015, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door