Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3164362
eelke schreef: Monique ik heb je ook al gevonden op facebook, maar het bericht staat niet openbaar denk ik, want ik zie het niet op je tijdlijn?
Klopt, heb het inmiddels openbaar gezet ...
Mochten er nog meer mensen zijn met bekende in België, pb me even, dan geef ik je mijn FB naam en dan kun je eventueel het bericht delen

Baasjes zijn na 10 uur zoeken even gaan rusten, maar het kan toch niet zo zijn dat deze jonge kleine dame de nacht alleen moet doorbrengen ?  :'(
#3164366
Monique77 schreef: Klopt, heb het inmiddels openbaar gezet ...
Mochten er nog meer mensen zijn met bekende in België, pb me even, dan geef ik je mijn FB naam en dan kun je eventueel het bericht delen

Baasjes zijn na 10 uur zoeken even gaan rusten, maar het kan toch niet zo zijn dat deze jonge kleine dame de nacht alleen moet doorbrengen ?  :'(
wil je mij jouw fb doorpben. Dan deel ik de oproep in de bt asielgroep; daar ziltten veel belgen
Edit: zie nu je laatste bericht; ik zoek 'm op
#3164782
Gisteren zijn we een inzamelingsactie gestart om de speurhonden nog een keer te laten zoeken (die hadden nl zaterdagavond een spoor gevonden) en ik keek zojuist op FB en ze is gevonden !!!!!!!!

Veilig en wel.... Oh we zijn zo blij
Het nieuws hoe of wat ze nu precies gevonden is horen we nog, maar de baasjes zijn haar nu op aan het halen

Bedankt allemaal voor het delen en de interesse, ook namens Cuti en de baasjes  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door