Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3164578
Mijn dochter heeft brand in huis gehad, godzijdank is er niemand bij gewond geraakt. Wel is het huis voor 6 weken onbewoonbaar verklaard, tot alles gereinigd/vernieuwd is.
Het positieve is, dat werkelijk alle onkosten vergoed worden. Wat moeilijker is, is tijdelijk een vakantiehuisje o.i.d. vinden op acceptabele afstand van Nijmegen. Die afstand moet niet te gek groot zijn, omdat zij a. Haar eigen hondenschool heeft dus met regelmaat daar moet zijn en b. Er uiteraard erg veel ter plekje geregeld moet worden om eigen huisje z.s.m. weer bewoonbaar te krijgen.
Ze hebben -uiteraard- een hond, dochtertje van 3 en zoonlief is nu een maand oud. Door alle onrust en emoties is mijn kleinzoon erg van slag, dus hopen ze snel een tijdelijke rustplek te kunnen vinden.
Is er iemand die iets tijdelijks te huur weet in de buurt van Nijmegen. Uitwijken t/m Arnhem of richting Tiel, is acceptabel qua afstand. Probleem is, dat het nu herfstvakantie is dus veel is bezet.
#3164613
Bedankt voor de reacties en de tip so far! (Dochter Dwarreltje speaking)

We gaan straks kijken bij een huisje aangeboden via airbnb en hopen dat het dan gelijk geregeld is!

Salvage regelt enkel de eerste nacht(en) als dat nodig is en de verzekering vergoedt wel de tijdelijke woning maar regelt dat niet (die gaf aan dat we wellicht 1 a 2 weken 'moesten' wachten ivm de herfstvakantie en de volle vakantieparken die daar mee gepaard gaan).

Ik laat het weten wanneer het geregeld is en tot die tijd zijn tips welkom!
#3164630
Omdat dochter er gisterenavond even helemaal doorheen zat, heb ik de oproep geplaatst. Kleinzoon was vanaf geboorte een makkelijke, rustige en tevreden baby, maar was gisterenavond uren aan het huilen, ontroostbaar.
Nu ik zie dat dochter zichzelf weer bij elkaar geraapt heeft :biggrin2: , stap ik er tussenuit en laat verdere reacties bij haar liggen. Dank namens moeder/oma alvast voor jullie reacties!  ;)
#3164638
ik weet niets, maar vreselijk zeg.......... brand lijkt me het ergste wat je kan overkomen........ gelukkig niemand gewond........ Sterkte met de verwerking ervan en succes met het zoeken van een woning :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door