Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3164488
Wie heeft er een fles Corta RX staan die gemist kan worden? Ayla van mijn zus is geopereerd aan haar kruisband, maar loopt nog steeds niet goed. Nu loopt ze ook mank op de andere poot.
Ik had nog wat Corta staan en heb dat meegegeven. Het helpt wel. Ze heeft zelf geen credit card of paypal account en kan geen Corta bestellen.
Is er iemand die een fles heeft staan? Of is er iemand die het zou willen bestellen. Ze woont in Delft.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op za 24 okt 2015, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#3164513
Ik weet het niet hoor , maar als dit mijn hond zou zijn dan zou ik de hond eerst even na laten kijken .
Medicatie is natuurlijk prima ter ondersteuning , en voor zolang als dat nodig is
Maar op een gegeven moment is het toch echt de bedoeling dat dat niet meer nodig is
Door tt-tjes
#3164518
smulpaap schreef: Ik weet het niet hoor , maar als dit mijn hond zou zijn dan zou ik de hond eerst even na laten kijken .
Medicatie is natuurlijk prima ter ondersteuning , en voor zolang als dat nodig is
Maar op een gegeven moment is het toch echt de bedoeling dat dat niet meer nodig is
Ze is al meerdere keren nagekeken, zowel door Maarten als andere DA. Allerlei echo's, foto's ook meerdere malen, allerlei bloedonderzoeken. Ze heeft ook van Brenda Ooms accupunctuur gehad, en ook Brenda zei dat de knie vastzat. Nu is ze vorige week gestruikeld over het bezoek hondje en liep met haar andere poot mank.
Volgens Maarten was de geopereerde knie in orde en vastgegroeid. Mijn zus weet echt niet meer wat ze nu nog moet laten onderzoeken.

Verder gaan ze vanaf volgende week hydrotherapie met haar doen. Ze is met de operatie meegeteld inmiddels bijna 5000,00 verder.

edit: er is inmiddels geregeld dat iemand het voor haar gaat bestellen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op za 24 okt 2015, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#3164531
tt-tjes schreef: Ze is al meerdere keren nagekeken, zowel door Maarten als andere DA. Allerlei echo's, foto's ook meerdere malen, allerlei bloedonderzoeken. Ze heeft ook van Brenda Ooms accupunctuur gehad, en ook Brenda zei dat de knie vastzat. Nu is ze vorige week gestruikeld over het bezoek hondje en liep met haar andere poot mank.
Volgens Maarten was de geopereerde knie in orde en vastgegroeid. Mijn zus weet echt niet meer wat ze nu nog moet laten onderzoeken.


Het is me duidelijk .  :)
Door smulpaap
#3164591
tt-tjes schreef: Ze is al meerdere keren nagekeken, zowel door Maarten als andere DA. Allerlei echo's, foto's ook meerdere malen, allerlei bloedonderzoeken. Ze heeft ook van Brenda Ooms accupunctuur gehad, en ook Brenda zei dat de knie vastzat. Nu is ze vorige week gestruikeld over het bezoek hondje en liep met haar andere poot mank.
Volgens Maarten was de geopereerde knie in orde en vastgegroeid. Mijn zus weet echt niet meer wat ze nu nog moet laten onderzoeken.

Verder gaan ze vanaf volgende week hydrotherapie met haar doen. Ze is met de operatie meegeteld inmiddels bijna 5000,00 verder.

edit: er is inmiddels geregeld dat iemand het voor haar gaat bestellen.


Fijn dat er besteld kan worden  ;)

En succes met de hydro .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door