Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3164260
Bij een vriendin van ons in België zijn er sinds vanmorgen 4 honden zoek, waarvan er inmiddels 1 weer is gevonden.
Er zijn er vanmorgen 2 gespot zo'n 13 km van hun woonhuis af, dus die kunnen inmiddels ook al km's weg zijn

Weet iemand of er in België zoiets bestaat als "waar is onze Angel?" ??

Verder zijn wij nog op zoek naar mensen die in de regio van wonen, en eventueel zouden willen helpen met zoeken.
Dit is het oproepje wat op FB staat :

URGENT. Perdu ce matin à Rebecq 4 labradors 3 jaunes et une noire.
Rue du Montgras . Tel 0493725373
Merci de nous aider à les retrouver

Via Google translate zou het dit moeten zijn (sorry, mijn frans is erg slecht!)

Dringend. Verloren vanmorgen in ravels 4 labradors 3 gele en een zwarte.
Rue du montgras. Tel 0493725373
Bedankt om ons te helpen hen te vinden

Kun je goed Frans spreken ? Dan zou je ons ook kunnen helpen, want ze willen graag een oproepje doen op de radio, maar niemand spreekt daar goed Frans  :-X

Ik woon er zelf helaas veel te ver vandaan om nu nog te gaan zoeken, maar het vrouwtje is pas geopereerd en mag absoluut geen stress hebben (wat ze nu dus wel heeft!!)

Oh jongens wat een HEL !! Ik hoop met heel mijn hart dat iemand hier een tip of advies heeft ... Want dit gun je niemand  :'(
Laatst gewijzigd door Monique77 op ma 26 okt 2015, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
#3164283
Zag dat de honden al aangemeld zijn dus ze zullen snel op Fb verschijnen. Vanuit het beheer van WIOA zullen de eigenaren vermoedelijk wel allerlei tips krijgen. Belangrijkste is delen en flyeren! Dus niet alleen bij vrienden maar ook de Fb van de dierenartsen, dierenwinkels etc bij haar in de buurt, maar denk ook aan supermarkten, sportverenigingen etc.

Die honden die 13 km verderop zijn gezien, zijn dat 100% zeker de juiste honden? Ik draai mee in het Zuid Holland team van WIOA en het overgrote deel van de honden blijft in eerste instantie in een straal van 1km rondom de vermissingsplek. Tenzij ze ergens niet heel bekend zijn, dan willen ze nog weleens de weg naar huis gaan zoeken.

sterkte voor je vriendin!
#3164284
KITO, kleine oranje KEESHOND (reu) VERMIST!!! op deze facebook pagina komen vaak zulke posts.
  Het gaat dus over de plaats Rebecq?? dat is de waalse kant van Brussel  (midden van het land zeg maar)  want in de vertaling staat Ravels en dat is dan weer vlakbij de Nederlandse grens.
Laatst gewijzigd door inni op vr 23 okt 2015, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#3164307
pluk schreef: Fijn dat er 3 alweer terecht zijn!
Zijn de anderen bij elkaar in de buurt gevonden? Daar zou ik nummer 4 dan ook zoeken. Sterker, ik zou daar de honden zelf bij gebruiken, hun neus is zo goed en ze willen instinctief de roedel bij elkaar hebben.
Vanmorgen werden er 3 gespot waarvan de vrouw 1 lab kon pakken, dus het lijkt er op dat Cuti apart aan de wandel is gegaan ....
We staan voor een mirakel  :-\
#3164325
Monique77 schreef: Vanmorgen werden er 3 gespot waarvan de vrouw 1 lab kon pakken, dus het lijkt er op dat Cuti apart aan de wandel is gegaan ....
We staan voor een mirakel  :-\
Weet niet wat er gebeurd is, maar zou het kunnen dat Cuti als 1e is weggelopen/verdwenen en dat de rest hem is gaan zoeken? Die 13 km blijft spoken in m'n hoofd...  :-\
#3164327
pluk schreef: Weet niet wat er gebeurd is, maar zou het kunnen dat Cuti als 1e is weggelopen/verdwenen en dat de rest hem is gaan zoeken? Die 13 km blijft spoken in m'n hoofd...  :-\
Dat zou heel goed kunnen hoor, het vervelende is dat ze dus niet met zijn viertjes op pad zijn gegaan (gezien ze om 10.00 uur vanmorgen met 3 gespot zijn) maar waar is Cuti dan .....
Is toch vreemd ? Een teefje van 14 maanden, een nachtmerrie  :'(
#3164337
Herrie maken! Dus delen, delen, delen etc, Twitter, etc. Probeer lokale en landelijke media in te schakelen. Is ze gesteriliseerd? Zo ja, vermeld dat heel luid en duidelijk!

Weet niet waar ze wonen, maar winkels en bedrijven maar ook particulieren hebben vaak bewakingscameras hangen. Misschien is hier wat op te zien?
#3164354
*milyck* schreef: Is er ergens een Facebookbericht? Kan niets vinden.
Ik ken iemand in België die  in de hondenwereld zit en veel contacten heeft, maar dan moet ik wel  een bericht kunnen delen.
Op mijn Facebook staat het gedeelde bericht.....
Ik weet niet zo goed hoe ik die link hier kan delen

Want mensen die in België veel mensen kennen is super !!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door