Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3164258
Dat dus, het is wat de gek geeft en wat de gek vraagt. Als ik op mp ergens biegel van wordt. Is dat van het "bieden naar waarde"...alsof ik moet weten dat dat ding voor een ander (nog) waard is, met watvoor sneltreinvaart je ervan af wilt en wat ooit de nieuwwaarde was, want daar zit natuurlijk ook verschil in.
#3164270
zurca schreef: Ik denk dat dit een kast is die in het nieuwe huis staat, dus van de verkopers?
Heb je al overleg gehad wat ze voor de kast zouden willen hebben? Anders zou ik dat maar gewoon eerst doen en dan bekijken of je dat het waard is of een tegenbod doet ;)
We hebben een aantal dingen die we over willen nemen, ze zouden idd een berekening maken.
Ben nu zelf aan het kijken wat ik er voor over heb en wat redelijke prijzen zijn.
#3164271
lianneke schreef: We hebben een aantal dingen die we over willen nemen, ze zouden idd een berekening maken.
Ben nu zelf aan het kijken wat ik er voor over heb en wat redelijke prijzen zijn.
Ah zo... ik begrijp het ;)
Ik denk dat het er niet zo zeer om gaat wat zo'n kast waard kan zijn maar meer wat de kast voor jou waard zal zijn. Dus wat zou je zelf aan de kast uit willen geven?! Denk dat je jezelf dat gewoon even moet bedenken.
#3164272
lianneke schreef: We hebben een aantal dingen die we over willen nemen, ze zouden idd een berekening maken.
Ben nu zelf aan het kijken wat ik er voor over heb en wat redelijke prijzen zijn.
Even de vraagprijs afwachten. Dan kan je daarmee kijken of je beter een nieuwe kan kopen of niet.
Vergeet dan ook niet het gemak van een grote kast die al in huis is en in elkaar staat!
#3164294
Ik heb pas een antieke grenen apothekerskast verkocht en dan echt een hele mooie, met de originele ruitjes en geslepen spiegels en prachtig gerestaureerd en geloogd toen ik hem kocht. De prijs waar ik hem voor had gekocht was 2.600 gulden - jaja, dat wàs ook een smak geld - en ik heb hem verkocht voor 350 euro. Hij had 7 jaar voor op Marktplaats te koop gestaan, dus ik was nog blij dat ik hem eindelijk verkocht!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door