Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3164032
Weet je nog hoe smakelijk ik destijds moest lachen om jouw stofzuigrobotverhaal, waarin een hele lading diarree keurig over je hele huiskamer was uitgesmeerd? Nu ben jij aan de beurt om te lachen... Ik zet net de robot aan in de woonkamer en ga ondertussen de badkamer schoonmaken. Kom ik net de woonkamer in om het opvangbakje van de robot tussendoor leeg te maken, denk ik: hmmm, het stinkt hier naar dood lijk. En de robot maakt ook rare geluiden. :-X En ja hoor: blijkbaar heeft een van de katten afgelopen weekend een muis oid mee naar binnen gebracht en die veilig onder de zitbank verstopt. Waar hij dus door de robot is opgepikt en steeds weer opnieuw door de roterende borstels is meegemalen. :puke: Ik heb de darmpjes en de plukken haar inmiddels uit de borstels kunnen verwijderen. Nu even onder de bank checken wat er nog aan lichaamsdelen ligt, en o ja, die geur nog even kwijtraken... :-X

*lacht nooit meer om andervrouws robotverhalen*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door