Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3164038
Ik heb vanmiddag rode pesto staan maken, loop net de keuken in, had de pesto zo op het aanrecht neer gezet dat er (in theorie) geen hond bij kon, ik denk "wat heb ik weinig pesto :g:, ik had toch veel meer ???". Zie ineens kwijl op het aanrecht liggen en roep "verdorie, een van die honden heeft m'n pesto op gegeten". Ik de dader zoeken en zag dit:

Afbeelding

Dan weet je genoeg he ::)

Vieslel >:(
Door Lizzy
#3164055
koekje schreef: Zie het als een compliment. het was hele lekkere pesto.
:biggrin2:
Neuh, Fritzi vindt alles dat in de verte eetbaar is lekker. Dus iets wat eetbaar is heel lekker. Dus iets wat lekker is Goddelijk. Vreselijke hond!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3164074
Tjonge jonge...monsters...pesto jatten, hoe verzin je het.  ::) :biggrin2: (dat zouden ze hier nou nooit doen  :biggrin2:)

Gister kwam ik na het afwassen van de bakken de barfkeuken inlopen en tref een schaal kippenekken half over de rand van het aanrecht aan. Nou, die had ik echt niet zo neergezet. Kan me niet meer herinneren wie er nou die keuken uitliep toen ik eraan kwam, maar ik gok dat het begon met A en eindigde met een S.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door