Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#316300
Lieve mensen, zoals jullie zo langzaam te weten ::) ::) ::) zijn gekomen is Boy van mij ;D ;Dhad het geloof ik ook vaak genoeg gegild ::) ::)hier op BP.
Nu het volgende,
Boy is 9 jaar en driemaanden oud , heeft twee kunstkniepezen, een verwijderde milt, en is gekastreed Hij is verder gezond , maar helaas wel erg stram in zijn gewrichten, duurt een tijdje voordat hij op gang komt, ook steunt hij bij het gaan liggen en opstaan.
Nu mijn vraag je wat kan ik hem geven om hem mischien weer iets soepeler in zijn gewrchten te maken??
Hij krijgt aan eten ongeveer 600 tot 650 gram carnibestlight omdat hij natuurlijk niet zoveel beweging verdragen kan als Mozes.Hij weegt 53 kilo is een enorm grote Rottie.
Door diana
#316305
tja ik denk;
www.glucobest.nl
of een andere variant ,
mijn teefje eeft nl spondylose
al 3 jaar , maar heeft geen last meer van stijfheid sinds ik haar extra glucosamime/ chondroitin geef
ik geef ook omega 3.6.9 olie
Door senadance
#316401
ach gossie, ja natuurlijk, heel slank houden , ik heb em gekregen met 53 kilo, ga het uiteraard proberen, b.v. met carnibest light!!!
ongeveer 650 gram per dag.
Mozes op het moment 550 gram per dag.
Gaat de goeie kant op met alletwee.
Door senadance
#316402
diana schreef: tja ik denk;
http://www.glucobest.nl
of een andere variant ,
mijn teefje eeft nl spondylose
al 3 jaar , maar heeft geen last meer van stijfheid sinds ik haar extra glucosamime/ chondroitin geef
ik geef ook omega 3.6.9 olie
dit ga ik bestellen en geven!!!

bedakt :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door