Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3163511
Zo ongeveer een jaar geleden kocht ik voor Nelson een heel fijn hondenkussen. Hij was er helemaal verzot van. Niet heel veel later bleek hij allergisch voor huisstofmijt en moest het kussen de zolder op.

Ik heb nog altijd geen passende hoes gevonden die ik om het kussen kan doen zodat meneer het toch kan gebruiken. Zonde, want hij vondt het zo heerlijk liggen!

Dus ik zoek eigenlijk iemand die een hoes kan maken. Van een stof die je gebruiken kan bij huisstofmijten allergie. Iemand?
Door Pluto
#3163513
Wellicht kunnen ze je bij Stof & Fournituren helpen.
Heuvelstraat 1B Deurne, net voorbij Mennen Verlichting (hoek Stationstraat t.o. Maxell)
06-54682023
Te vinden op FB onder Stof en Fournituren in Deurne.
Door eelke
#3163519
Wat is de maat?

Zijn er geen matrashoezen (voor baby's, peuter's) die zouden passen?

Ik gebruik hier een hoeslaken om het babymatrasje, als hondenkussen. Maar dat is een normale, en vast niet tegen huisstofmijt. (als kan ik hem wel lekker vaak heet wassen natuurlijk).
Door fransbulletje
#3163520
www.comfort-kussen.nl
Zij maken kussens op maat en verkopen losse hoezen van diverse materialen.
Staat je maat hoes er niet tussen kun je ze altijd mailen of ze die voor je willen maken.
Succes!
Door El_Kato
#3163521
Ik heb geen verstand van allergieen maar wij hebben hier 2 manden van Jollypaws en die zijn van kunstleer. Ben er zeer tevreden mee de honden liggen er heerlijk is en super makkelijk schoon te maken. Zij maakt de manden zelf en kan misschien ook wel een hoes voor jouw kussen maken. 
Door Cathelijn
#3163522
Ik heb geen naaimachine maar als jij de stof hebt, dan is het voor iemand met een naaimachine vast niet erg lastig om een hoes in elkaar te naaien.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3163526
Welke stof vind jij geschikt als huisstofmijtstof?
Niet iedere stof is even makkelijk om mee te werken.
ik heb deze laten maken
Afbeelding
(ja ik moet nodig poetsen, maar moet eerst een opdracht af hebben vanmiddag  :P)


Maar als ik dat via die link van fransbulletje bekijk zou dit de offerte zijn
Afbeelding
Vind dat best meevallen voor nepleer hoor (tenminste neem aan dat de prijs incl stof is), want de stof is al duurder vaak, en er is best lastig mee te werken
Door sella
#3163556
Ik maak de hoezen zelf om kussens van kunstleer(skai ook wel genaamd.
Enige minpunt is de rits. Ik heb koudschuim als kussen dus voor ons geen drama.
Voor Nelson mogelijk wel.
Ik heb zelf een huismijt allergie en dus alles glad en gordijnen die heet gewassen kunnen ect.
Door fransbulletje
#3163570
Maar als ik dat via die link van fransbulletje bekijk zou dit de offerte zijn
Afbeelding
Vind dat best meevallen voor nepleer hoor (tenminste neem aan dat de prijs incl stof is), want de stof is al duurder vaak, en er is best lastig mee te werken

Dit is inderdaad voor een losse hoes, inclusief matras zit je volgens mij rond de 85 euro.
Door tt-tjes
#3163576
Afbeelding

Ik heb deze voor de jongens, wel niet de originele maar verder precies hetzelfde. Gewoon met een sopje af te doen. Ze slapen er heel graag in.
Gebruikersavatar
Door pike
#3163841
Ik kan niet naaien helaas, maar als ik iets heb dat genaaid moet worden ga ik naar de Turkse kleermaker. Die doet alles waar je mee aan komt zetten. Ook voor de honden. Ik heb er al 2x een hondenjasje laten aanpassen omdat ik niets passend voor die rare modellen van mij kon vinden. Dus als je zelf aan de juiste stof kunt komen is dat een goede optie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door