Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3163394
Onze butler had net de tv aanstaan . En lees en huiver  ::)
Er komen steeds meer benzinestations waar men de hond ook in bad kan doen
Omdat hun eigen badkamer dan schoon blijft . En onze butlers kunnen er ook hun vieze was doen
Dussss  ::) Als je mee mag met de tuut , kijk dan onderweg maar goed waar je naar toe gaat
En al helemaal als er ook een volle wasmand mee de tuut ingaat
En zeker als je een hekel hebt aan schoon worden  >:(  ::)
Kijk maar hoor , hier heb je een voorbeeld  >:(


http://schippertankstations.nl/Autowas/ ... older.html
#3163399
En dan zeggen ze nog dat je dan als hond staat te genieten  :-X
Zijn ze helemaal belabberd geworden, in bad=hel wat ze je ook proberen wijs te maken  >:(

Gelukkig zou mijn vrouwtje daar nooit naar toe gaan met me  8)






nee, ik stop hem veel makkelijk gewoon in de wasbak  :naughty:
#3163414
Hier wordt alleen gedoucht met warm water! Geen haar die er over na denkt om in zo'n openbare douche te staan, want waarschijnlijk krijgen we hoogstwaarschijnlijk geen warm water.
En dat is een harde eis, zonder wordt er niet gedoucht. (We hebben onze butler aardig getraind )
#3163421
Hier doet de butler net of ze het water test. En voor wij het weten zitten wij dan in het grote bad. Plons!
En heus wij smelten.  ::)
Het gebeurt gelukkig alleen als wij 'smellen'.
Daar denken wij dan echt anders over, net een nieuw luchtje gescoord. Ben je de pineut.
Wel goed dat je alleen de honden waarschuwt, de butler zou eens op gedachten gebracht worden.
Door Lil
#3163431
Wij waren lekker op vakantie. Mooi park, leuk relaxen... was daar een hondendouche, bah!!! Ok, het was veel luxer dan thuis onder de douche, maar zeg nu zelf op vakantie zijn en dan gewassen worden.... wreed hoor.
#3163460
Hier bij de Diebo, grote DSZ hebben ze ook een hondenbad, gelukkig heeft ons vrouwtje ons daar nog nooit ingestopt......... Maar bij die tankstations vind ik wel eng hoor, heb wel eens gekeken als het vrouwtje onze hondenbolide tussen de borstels door liet gaan........ weet je zeker dat dat ook niet met ons gebeurt dan?? Vragen zeker ook of er nog wax op moet, is beter voor de lak vacht :P Mijn grote broer Rakker is nog wel eens de klos, maar op vakantie had ik het gedaan.......... het rook zo lekker, maar zowel de grote baas als het vrouwtje waren het daar niet mee eens.........


Ben ik zielig of ben ik zielig??

Afbeelding
Door Lil
#3163477
petralita schreef: Ik zou volledig in paniek raken als mijn baasje dat zou doen :'(



gelukkig doet ze niet aan dit soort fratsen, heb medelijden met de honden die dit moeten ondergaan
Ach denk maar zo, de honden die dit moeten ondergaan, hebben een vacht die dat nodig heeft. ondergaan ze het niet, ondervinden ze hinder van het niet wassen  ;)
#3163480
Kaio : bel 144!!!!

Maci: ja ik wil ik wil ik wil, water , water, water, massage, een beetje naar links graag  :D

Fozzy: wat gaan we doen? Oo die bruine vind dat fijn, ik wil ook! Ik ook aandacht!  :D -bleh was dit het nou? Ja drogen, ja!!! :D
Moet ik wel eerst de drempel over durven  ::) enge drempels ook.
#3163530
Lil schreef: Ach denk maar zo, de honden die dit moeten ondergaan, hebben een vacht die dat nodig heeft. ondergaan ze het niet, ondervinden ze hinder van het niet wassen  ;)
Klopt, Rakker heeft een hele zachte vacht (hij heeft geen plukvacht, alleen een hele fijne, dunne vacht, hij is een zogenaamde woolie) daar blijft van alles inhangen. Soms is het gewoon een kleimonster.... Dan mag hij weer lekken onder de douche (is zijn hobby...not) :P Bij Laddy gaat het niet aan de vacht zitten. Die is helemaal schoon als hij thuis komt. De keren dat hij met de douche  in aanraking is gekomen, is wanneer hij weer eens een lekkere parfum opgedaan heeft :yucky: en zomers, als het heel warm is hier dan maak ik ze wel nat met de douche, maar dat is even goed nat maken tot op de huid en dan weer loslaten om zelf op te drogen......... :P
Door Lil
#3163532
Dian schreef: Klopt, Rakker heeft een hele zachte vacht (hij heeft geen plukvacht, alleen een hele fijne, dunne vacht, hij is een zogenaamde woolie) daar blijft van alles inhangen. Soms is het gewoon een kleimonster.... Dan mag hij weer lekken onder de douche (is zijn hobby...not) :P Bij Laddy gaat het niet aan de vacht zitten. Die is helemaal schoon als hij thuis komt. De keren dat hij met de douche  in aanraking is gekomen, is wanneer hij weer eens een lekkere parfum opgedaan heeft :yucky: en zomers, als het heel warm is hier dan maak ik ze wel nat met de douche, maar dat is even goed nat maken tot op de huid en dan weer loslaten om zelf op te drogen......... :P
Enig idee hoe een york kruising die twee maal daags normaal wordt uitgelaten (loslopend in bos/veld/heide etc) eruit ziet na 3 dagen?  :P :biggrin2:
Snap je meteen waarom veel mensen die honden niet uitlaten, wat een k*tvacht. Maar tot nu toe wil haar niet elke 8 weken helemaal laten scheren, dus blijf ik nog even volhouden met wassen en kammen.
Ik snap nu dus ook het probleemgedrag van veel van deze energieke terriërs, die mogen meestal denk ik niet doen waar deze terriërs voor gefokt zijn: mega hard vrij rondracen door de natuur (en af en toe een muisje meenemen tijdens dat rennen, ik geloof mijn ogen niet. Madam jaagt niet, luistert perfect en zo al rondrennend is het opeens hap muis).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door