Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3162915
Echt nooit gedacht dat ik zoiets zou kopen,maar de kleine man heeft het koud als hij in de serre ligt bij onze afwezigheid en s'nachts. Ik had al extra maatregelen genomen zoals een extra fleece deken in z'n bed en de luiken van de serre dicht.
Maar het zat me toch niet lekker,hij is een paar kilo afgevallen sinds Music er niet meer is,en ze lagen altijd samen.
Vanmiddag zag ik de ultieme oplossing: een echte zwarte gebreide coltrui.
Past heerlijk om zijn lijfje en als niemand het ziet trekt hij hem bijna zelf aan. ;)
Nee hij wil niet op de foto,dat vindt ie genant, maar ik ben gerust gesteld dat mijn ventje op leeftijd het lekker warm heeft!
Misschien kan ik van de week stiekem toch een fotootje maken ;)
Laatst gewijzigd door inge58 op ma 19 okt 2015, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hamada
#3162937
Hier hebben ze ook truien voor de winternacht. Wij bestellen ze bij de webshop van Wolly.
Zelfs Joy met haar gevoelige lijfje door de SYringo verdraagt haar kabeltrui prima.
Door inge58
#3163047
hamada schreef: Hier hebben ze ook truien voor de winternacht. Wij bestellen ze bij de webshop van Wolly.
Zelfs Joy met haar gevoelige lijfje door de SYringo verdraagt haar kabeltrui prima.
Wat is het preciese webadres van die shop? Kan het zo niet vinden.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3163050
Hier loopt Nena ook al een paar dagen in een oude fleecetrui van mij rond. Pyjama is in de maak Haar vachtje wordt toch dunner nu ze ouder wordt en afgelopen week had ze ineens een grote hotspot op haar rug waardoor ik haar halve rug heb moeten kaalscheren. En toen lag ze toch wel een beetje te bibberen. Ze zal zich waarschijnlijk ook wel niet zo lekker hebben gevoeld door die hotspot. Dus maar lekker warm gehouden. Bij Ikea heb ik een zwikje fleecedekens gehaald en deze heb ik met een patroontje bij schoonmoeder afgeleverd. Ik heb zelf even geen naaimachine, dus zet zij ze voor me in elkaar. Voor buiten heb ik bij zooplus een regenjasje aangeschaft. Dat is niet alleen warmer, maar de hotspot werd dan ook niet nat in de regen en het ziet er beter uit dan zo'n half kale, mottig ogende hond waar voorbijgangers met een boog omheen lopen  :'(.
Door smulpaap
#3163065
Hier idem hoor Inge , het kan zomaar veranderen  :biggrin2:

De kleine smurf hier dook tot bijna 11 jaar in sloep en sloot . Ook in de winter . Koud .... ikke nee hoor
Ze heeft vanaf vorig jaar ook een jasje , en dat had ik van haar ook nooit gedacht
Ze vindt het heerlijk als het koud is , of als het regenachtig weer is
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3163089
Ik heb vorig jaar voor Wodka ook een trui laten invliegen. Nadat madam besloten had dat haar borst- en buikhaar "highly overrated" waren, waren de blote hangtietjes toch wel erg fris in de wind. ::) Deze week heeft ze hem dit jaar weer voor het eerst aangehad tijdens de 06u-is-het-best-fris-buiten-wandelingetjes en ik (en zij volgens mij ook) ben er toch nog steeds heus blij mee.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3163166
Niks gênants aan hoor dus doe maar even een foto  :biggrin2:

Xavi heeft een winterjas en een iets minder warme jas. Hij krijgt nu ook een fleece vest voor in huis want als ik 's ochtends beneden kom ligt hij te rillen op de bank.. het arme ding  :-[
Dan maar een pyjama aan  ;D
Door zurca
#3163170
Naast hun pyama's hebben hier beide honden letterlijk een kapstok vol aan jassen.
Ze hebben beide 2 ongevoerde regenjassen, een wind en waterafstotende fleecejas, fleece bodywarmer, dikke winter jas en dan heeft Ziggy nog een dun shirt, bodywarmer en gebreide trui :biggrin2: :-[
En ze hebben dus een PJ...eigenlijk 2...een dunne en dikke uitvoering ::)
Door smulpaap
#3163174
zurca schreef: Naast hun pyama's hebben hier beide honden letterlijk een kapstok vol aan jassen.
Ze hebben beide 2 ongevoerde regenjassen, een wind en waterafstotende fleecejas, fleece bodywarmer, dikke winter jas en dan heeft Ziggy nog een dun shirt, bodywarmer en gebreide trui :biggrin2: :-[
En ze hebben dus een PJ...eigenlijk 2...een dunne en dikke uitvoering ::)


Dan neem ik aan dat ze ook hun eigen kapstok hebben  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door joel
#3163197
Hier ook de eerste body voor Lizz besteld, ze liep vorige week zo te rillen in huis (ik dacht: het moet nog winter worden!!) dus de kachel ietje hoger gezet, maar ik had het snikheet in huis  :biggrin2:, dus nu heeft ze haar eerste body, en nu maar wachten tot de winter begint
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door