Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3162781
Nou, hier is ie dan. 1 van onze foto's met Nelson.

Het was echt een geweldige, prachtige, ontroerende, prachtige dag. Het had niet mooier kunnen zijn.
Lekker cliché, maar het was echt de mooiste dag van mijn leven.

Later schrijf ik een verslag. Nu eerst lekker nagenieten met manlief. Bijkomen, napraten, alles laten bezinken. Zoveel mooie momenten. Zoveel fijne herinneringen.

Afbeelding

De kwaliteit is niet goed, maar als voorproefje kan het ermee door. Als ik betere foto's heb laat ik het jullie weten!
Laatst gewijzigd door Hope op di 27 okt 2015, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3162786
Yes!!!!! Een foto!!! Ik zat stiekem al steeds te kijken... :-[ :biggrin2:

Wat ontzettend gaaf dat jullie zo hebben genoten en nog nagenieten. Heerlijk!!

Oh, toevoeging: Wat zien jullie er geweldig uit!!!!  :D
Door Lil
#3162789
Super dat het zo'n geweldige dag was, dat is het enige wat telt.  :-*
Je ziet het ook op de foto.  :D :D :D
Door keetje
#3162792
Daar is ie dan, de allereerste foto. Het geluk straalt er van af!
Wat zien jullie er alledrie mooi uit! (Nouja, allevier als je het paard op de achtergrond meetelt. :biggrin2: )
Door Lizzy
#3162798
Oh wow, wat zijn jullie MOOOOOOI :o :o :-* :-* :-*! Wat heb je een prachtige trouwjapon aan :o :o :o! En je haar zit zo mooi! En meneer Hope heeft een schitterend pak aan, staat hem goed, moooooi die witte stropdas!

Wat heerlijk om te lezen dat dit de mooiste dag van je leven was :-*! Geweldig! Ik ben super blij voor je :-*

Bedankt voor het plaatsen van de foto's, daar hebben we echt naar uit zitten kijken!
Door fransbulletje
#3162814
Wow, prachtig bruidspaar!!!
Heel veel geluk!!!
Door Borke
#3162817
Prachtig!
Je ziet er beeldschoon uit, je jurk, zo mooi eenvoudig en met detail, je haar, het kostuum van je man!
Jullie stralen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door