Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3162714
Ik heb nu verschillende KVV merken geprobeerd en het is duidelijk dat ze heel verschillend zijn qua samenstelling. Ik heb tot nu toe geprobeerd:

-Barfmenu
-Haaksbarf
-Dinapet
-NatuDog

NatuDog en Dinapet vallen niet goed bij Freya, haar ontlasting is niet vast, ze moet veel vaker poepen op een dag en ze laat ook veel windjes. Het betekent natuurlijk niet dat deze merken kwalitatief niet goed zijn, maar Freya doet het er gewoon niet goed op. Ik zal deze merken dus ook niet meer kopen.

Wat betreft Barfmenu en Haaksbarf, Barfmenu is de KVV waar ik mee gestart ben toen ik haar dit soort voer ging geven. Ze doet het daar echt heel goed op, vaste ontlasting, geen winderigheid, mooie volle glanzende vacht. Barfmenu haal ik bij de Pets Place.

Haaksbarf, ja...ik moet zeggen dat dit voor mij toch wel DE topper is van deze 4 merken. Je ziet het ook gewoon al aan het vlees wanneer het in de voerbak zit, dit is gewoon echt supergoede kwaliteit. Freya doet het hier ook echt super op, het is ietsje prijziger dan Barfmenu maar wel een stuk moeilijker verkrijgbaar. Althans waar ik woon teminste wel. Er zijn 2 winkels hier in de buurt die het verkopen, waarvan 1 het heel vaak niet voorraadig heeft.

Zijn er mensen die nog merken kunnen aanbevelen om eens te proberen?
#3162727
[quote="Pearlie83"]
Ik heb Darf op het lijstje gezet!

Nou Smulpaap....veel webshops versturen geen vers ingevroren vlees omdat het gewoon al ontdooid is wanneer het word geleverd. Dit is ook de reden waarom ik het zelf niet bestel online..


[/quote]


Ik bestelde het altijd bij versvoer.nl daar hebben verschillende merken. Keurig in een isolatiebox en altijd bevroren geleverd gekregen.
#3162737
[quote="Pearlie83"]
Ik heb Darf op het lijstje gezet!

Nou Smulpaap....veel webshops versturen geen vers ingevroren vlees omdat het gewoon al ontdooid is wanneer het word geleverd. Dit is ook de reden waarom ik het zelf niet bestel online..
[/quote]

Die ervaring heb ik zelf niet hoor
Als het goed verpakt wordt en er wordt voldoende droogijs bij gedaan dan komt het stijf bevroren aan
#3162867
Er zijn juist nu wel meerdere webshops die bevroren versturen met speciale verpakking en dat komt goed aan is mijn ervaring.
o.a. oervoer, versvoer, darf, kiezenbrink, animalfoodexpress. Ik bestel haast alles online. Zowel de verschillende kvv soorten als de barf dingen.
Laatst gewijzigd door Diego op za 17 okt 2015, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#3163258
Carnivoer en dogmeat bevallen hier ook goed. 
Je zou ook eens kunnen kijken bij voerwijzer.nl ,  dan kan je misschien een particulier verkooptpunt bij jou in de buurt vinden.  Zo doet ik dat ook met dogmeat.  Carnivoer kan ik hier bij ranzijn of een betere dierenspeciaalzaak krijgen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door