Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3162551
Link at buiten dit net


Afbeelding

Geen kaas van te maken maar lijkt sterk op dit:

Afbeelding

Iemand idee wat het is? En is het giftig? Probeer 100% zeker te weten wat het is naar waar hij het vrat ligt niks meer
Laatst gewijzigd door Qwea op vr 16 okt 2015, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#3162555
Het lijkt wel iets van paddenstoelen. Weet je zeker dat hij dit op heeft? Een hondje van mij heeft ook ooit van paddenstoelen gegeten en zwol helemaal op. Over heel haar lijfje dikke bulten en verschrikkelijke jeuk. Ik ben toen met spoed naar een da gegaan. Daar kreeg ze een injectie waarmee het heel snel weer over was.
Hij zei dat het een allergische reactie was vergelijkbaar met een reactie van iemand die een verkeerde mossel eet.
Zij had deze reactie heel kort na het eten van de paddenstoel. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat hij ervan heeft gegeten? Ik zou hem in ieder geval goed in de gaten houden, en misschien voor de zekerheid toch even met een da overleggen?
#3162559
Doranto schreef: Het lijkt wel iets van paddenstoelen. Weet je zeker dat hij dit op heeft? Een hondje van mij heeft ook ooit van paddenstoelen gegeten en zwol helemaal op. Over heel haar lijfje dikke bulten en verschrikkelijke jeuk. Ik ben toen met spoed naar een da gegaan. Daar kreeg ze een injectie waarmee het heel snel weer over was.
Hij zei dat het een allergische reactie was vergelijkbaar met een reactie van iemand die een verkeerde mossel eet.
Zij had deze reactie heel kort na het eten van de paddenstoel. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat hij ervan heeft gegeten? Ik zou hem in ieder geval goed in de gaten houden, en misschien voor de zekerheid toch even met een da overleggen?
Ja, weet ik zeker. Partner kwam net binnen en had dit uit zijn strot getrokken. We hebben het hele gras gezocht maar kunnen niks meer vinden. Ruikt ook heel erg naar paddenstoelen. Het is ongeveer 15 min geleden.

Hij ligt erbij alsof alles chill is. En wij maar stressen.  >:(
#3162573
Qwea schreef: Nou ben onderweg naar mijn DA na overleg. We gaan hem laten braken.
Niet fijn! Daar zijn ze meestal best wel ziek van. Maar ja, als het inderdaad paddenstoelen waren, zou ik het waarschijnlijk ook doen (mits het kort geleden is)
Sterkte!
#3162991
Qwea schreef: En uiteindelijk blijkt er van alles in te zitten (halve appel, klein appel dingetje, aardappelen?????) maar geen zwammen oid  >:( Iemand hond hebben???
Als ik jou was, ging ik een muilkorf trainen. Want hoe weer je dat de jeuk niet (ook) door snaaien komt?! Dit kan je nu echt niet hebben.
Was het mijn hond, ging ik trainen zodat hij ontspanhen een muilkorf om kan en tot die tijd niet los.
#3163240
Hope schreef: Als ik jou was, ging ik een muilkorf trainen. Want hoe weer je dat de jeuk niet (ook) door snaaien komt?! Dit kan je nu echt niet hebben.
Was het mijn hond, ging ik trainen zodat hij ontspanhen een muilkorf om kan en tot die tijd niet los.
Ja, dat weet ik dus idd niet. Ik vind dat ook echt geen rare gedachten hoor. En een goed idee.

Ik zal ook eens een apart topic maken strakjes over het niet buiten eten trainen. Want daar loop ik zelf erg in vast. Wellicht dat iemand hier goede tips heeft en die wil delen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door