Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3162308
Beaglebillen ;D

(Op termijn zal ons productengamma uitgebreid worden met onder andere labradorkotelet en beaglebillen).
Door BusKay
#3162314
Inderdaad viel mij ook al op dat er geen verkooppunten zijn... maar wel al sinds 2015!!
Laatst gewijzigd door BusKay op vr 16 okt 2015, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kaszi
#3162322
Als je contact opneemt krijg je dit.

"Geachte,
Dank voor uw interesse in Delicious Dogs. Dit najaar, met het oog op de eindejaarsfeesten, lanceren we inderdaad enkele hondenvleesproducte n.
Onze teckelfilet en poedelpaté zijn te vergelijken met het exclusievere en exotische vlees zoals krokodil en foie gras, dus geschikt voor de komende feestperiode. Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze activiteiten en aanbiedingen, dan kunt u zich altijd inschrijven op onze nieuwsbrief via: http://delicious-dogs.be/
Op welke wijze het hondenvlees geproduceerd wordt: dat gebeurt via erkende hondenfokkers in Vlaanderen. Helaas kan ik u omwille van privacyredenen daar geen verdere details over geven. Het verzorgen en opkweken van de honden gebeurt net zoals bij de honden voor de huisdierenmarkt, maar met aangepast hondenvoer, te vergelijken met de productie van duurzaam, biologisch varkensvlees. In onze komende nieuwsbrief geven we meer uitleg over het productieproces.
Met vriendelijke groet
Jan Vervoort
Zaakvoerder Delicious Dogs"
Door keetje
#3162354
Is al vaker overal te lezen geweest, een paar jaar geleden. was toen een initiatief van een of andere (dieren)beschermings organisatie ofzo.
Door jasmijn
#3162372
Volgens mij is het een bewust wordings campagne over het eten van varkens en dat mensen gaan beseffen dat varkens heel erg op honden lijken kwa intelligentie en gevoel.

Ik vind het super, altijd grappig om te zien dat mensen denken dat het echt is  ;D
Door BusKay
#3162556
Terugpakken die boys..

Jezelf voorstellen als een grote supermarktketen en dat je om te testen zou willen beginnen met 300 kilo per week af te nemen..
Direct een scherpe lage inkoop voorstellen en of ze per volgende maand kunnen leveren...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door