Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3162363
Topic!

Lieve Barfplaatsleden,

Volgens oude Barfplaats tradities (en vanmorgen door Angelique weer even onder mijn aandacht gebracht), openen we vandaag een peper & zoutstel topic voor onze Hope. Vandaag treedt zij in het huwelijk met meneer Hope. Wij hopen dat zij samen een geweldige dag beleven en een heel lang en gelukkig huwelijk hebben!

Ik trap af met het volgende peper en zoutstel, jullie mogen volgen :biggrin2:

Lieve Hope, nogmaals gefeliciteerd :-* en van mij voor jullie een toepasselijk peper & zoutstel!

Afbeelding
#3162375
Mevrouw en meneer Hope,

Ook ik wens jullie een fantastische trouwdag, dat alles mag verlopen zoals jullie gepland hebben, en dat  Hope ook zijn deel mag geven in jullie trouwdag.
Geniet, kijk, sla op, dans, wees samen met je familie en vrienden die er bij zijn, maar helemaal samen met je zwarte knuffel.
Voor jullie, hoe kan het ook, een labrador peper en zout stel.

Afbeelding


(lizzy, helpppp krijg het niet voor elkaar om het plaatje hier te plakken  :-\, hoe moet ik dat doen? Dank lizzy, het is deze digibeet ook gelukt  :biggrin2:)
Laatst gewijzigd door Extreme op vr 16 okt 2015, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
#3162377
[quote="Extreme"]
Mevrouw en meneer Hope,

Ook ik wens jullie een fantastische trouwdag, dat alles mag verlopen zoals jullie gepland hebben, en dat  Hope ook zijn deel mag geven in jullie trouwdag.
Geniet, kijk, sla op, dans, wees samen met je familie en vrienden die er bij zijn, maar helemaal samen met je zwarte knuffel.
Voor jullie, hoe kan het ook, een labrador peper en zout stel.


(lizzy, helpppp krijg het niet voor elkaar om het plaatje hier te plakken  :-\, hoe moet ik dat doen?)
[/quote]

Je neemt de link van het plaatje, zet dat in je antwoord, je selecteert de URL met je muis en klikt daarna op dit icoontje Afbeelding
#3162385
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Veel geluk samen :)
Afbeelding

[quote="Lizzy"]
Ik zit in mijn hoofd met het liedje "hartelijk bedankt voor je peper en zoutstel, hartelijk bedankt voor je hele hele dikke zoen, hartelijk bedankt voor je goeie wensen, had je nou toch echt niet hoeven doen!". Van wie was dat nou ook alweer?
[/quote]
Andre van Duin
Laatst gewijzigd door pluk op vr 16 okt 2015, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#3162388
Lizzy schreef: Ik zit in mijn hoofd met het liedje "hartelijk bedankt voor je peper en zoutstel, hartelijk bedankt voor je hele hele dikke zoen, hartelijk bedankt voor je goeie wensen, had je nou toch echt niet hoeven doen!". Van wie was dat nou ook alweer?
Andre van Duin en Corrie van Gorp: hilarisch!!! :biggrin2:

Afbeelding

Gefeliciteerd Marloes en Meneer Marloes!
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door