Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kallista
#3162328
Cathy schreef: http://www.backontrackwinkel.nl/

Zijn er hier mensen die het gebruiken ?
Had er een jasje van voor mijn border collie Mika, die had naast epilepsie ook een heel slechte rug (DISH) Hele fijne jasjes. Kennis gebruikt zo voor haar oude honden, ook heel tevreden.
Honden zitten net wat beter in hun vel, die van mij was dan minder stijf en liep beter.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#3162345
Ja ik heb er 2 voor de honden.
Gebruik ze voor en na de trainingen als de honden moeten wachten in de auto.
Heb ook het idee dat ze wat minder snel afkoelen vooral na de training.
Mijn oudje doe ik met echt kouder weer hem ook aan, lijkt ze wel prettig te vinden.
Tanna schreef: Is zo'n jasje niet heel stug en onbuigzaam? Die indruk krijg ik van de foto.
Ohnee helemaal niet, heel erg soepel juist.
Door Lil
#3162484
Hé die voor mensen had ik nog niet gezien. Wel heb ik op evenementen de hondendekens wel vaker gezien. Zo te voelen echt top materiaal, maar ik vind het behoorlijk prijzig. Aangezien de hondenjasjes van de merken van de paardendekens het hier goed doen en ze slechts een fractie van de prijzen van back on track kosten, heb ik ze niet aangeschaft. Ik geloof wel in het spul, alleen niet zo dat het die prijs waard is.

Nu zag ik een kniebeschermer met verstelbare sluiting staan voor een prima prijs. Ik twijfel nu of ik die niet voor mijzelf wil. Tot nu toe zakken al die dingen mij altijd af, maar mijn rechterknie heeft wel veel last van kou.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door