Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3162239
Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben morgen, zorgeloos en zonnig, vol liefde, lol en prachtige momenten om voor altijd te koesteren!  :-*
Door jasmijn
#3162241
Anne in Duitsland schreef: Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben morgen, zorgeloos en zonnig, vol liefde, lol en prachtige momenten om voor altijd te koesteren!  :-*
+1
Door Mowgli
#3162256
Anne in Duitsland schreef: Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben morgen, zorgeloos en zonnig, vol liefde, lol en prachtige momenten om voor altijd te koesteren!  :-*
+2
Door Summerditches
#3162290
Anne in Duitsland schreef: Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben morgen, zorgeloos en zonnig, vol liefde, lol en prachtige momenten om voor altijd te koesteren!  :-*
Wat attent...+1
Door BusKay
#3162294
Een onvergetelijke dag gewenst die hoop ik lang in jullie gedachten zal blijven.  :D :D

Het weer lijkt ondanks de slechte voorspellingen voorlopig goed. Het blijft iig voorlopig droog.

Je zult waarschijnlijk wel geen oog hebben dichtgedaan...
Door Lizzy
#3162296
Jaaa Marloes, en meneer Marloes, ik wens jullie een geweldige prachtige onvergetelijke super-dag!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door