Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door petralita
#3161827
Ben opzoek naar een shampoo voor honden met halflang haar.
Het liefst zo natuurlijk mogelijk.

Welke gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen?
Door nikèdog2000
#3161830
petralita schreef: Ben opzoek naar een shampoo voor honden met halflang haar.
Het liefst zo natuurlijk mogelijk.

Welke gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen?

Ik was mijn hondjes nooit
dus ik weet niks van shampoo
Door Anne in Zweden
#3161839
Ik was de honden alleen als ik een vlo bespeur ergens, en dan meteen met dingen als Beaphar antivlooienshampoo. Voor andere urgenties (een rondje rollen door een dood lijk bijvoorbeeld) gebruik ik mijn eigen biologische haarshampoos.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3161852
Bij savion waar ik mijn natuurlijke haarzeep koop hebben ze nu ook zeep om de honden te wassen, heb er net een besteld dus kan nog niet zeggen hoe die is, maar ben benieuwd  ;)
Door petralita
#3161884
Anne in Duitsland schreef: Ik was de honden alleen als ik een vlo bespeur ergens, en dan meteen met dingen als Beaphar antivlooienshampoo. Voor andere urgenties (een rondje rollen door een dood lijk bijvoorbeeld) gebruik ik mijn eigen biologische haarshampoos.
Van haarzeep voor mensen zeggen ze toch dat het een andere ph heeft dan de huid van de hond?
Door fransbulletje
#3161901
Ik gebruik al jaren de shampoo's van Espree, de hypoallergeen, rainforrest en puppyshampoo.
Hier wordt regelmatig gebadderd en zijn heerlijke shampoo's.
Door Martine-Tom
#3161905
http://chubbsbars.com

Ik gebruik deze sinds kort, vind ze geweldig, Tom heeft snel last van jeukjes en als ik hem was is het zo weg. Als ie onverhoopt een wondje heeft doet dit ook geen zeer, het is zuinig...ik vind het een aanrader.
Door Tanna
#3161929
Als ik echt een heel vieze hond heb was ik haar met shampoo van Ecostyle, maar dat is maar eens in de paar jaar. Toen ze afgelopen zomer voor het eerst van haar leven vlooien had heb ik van tot tot teen in de zachte gele zeep gezet (uit zo'n kuipje), in laten trekken, uitgespoeld.........en de dode vlooien spoelden zo door het afvoerputje, gestikt in de dikke zeep!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door