Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3161797
Mijn ouders willen weer een hond. Ze hebben Zoë nu vaker over de vloer en vinden dat toch wel erg leuk. Ze willen niet meer aan een pup beginnen. Ze hebben wel heel wat eisen. Een wat oudere hond dus, moet bij kinderen, katten en een Zoë kunnen. Niet al te groot ook. Wie weet er iets? Type hond wat ze leuk vinden is teckel, cairn, herder, spaniel, kruisingen. 
Door Erna
#3161798
hannabelgje schreef: Mijn ouders willen weer een hond. Ze hebben Zoë nu vaker over de vloer en vinden dat toch wel erg leuk. Ze willen niet meer aan een pup beginnen. Ze hebben wel heel wat eisen. Een wat oudere hond dus, moet bij kinderen, katten en een Zoë kunnen. Niet al te groot ook. Wie weet er iets? Type hond wat ze leuk vinden is teckel, cairn, herder, spaniel, kruisingen.
Basset Artesien Normand?
Door Erna
#3161808
hannabelgje schreef: Zijn dat die jullie hebben? Heb je meer info?
Ja wij hebben Artesiens. Vrienden van ons in Duitsland hebben een teefje van 5 jaar oud (in Nederland gefokt) en zijn op zoek naar een nieuw thuis voor haar.
Door BusKay
#3161815
Is dit niks?? http://www.corgiherplaatsing.eu/  soms via de NWCC zijn er ook mogelijkheden.

Kan evt. onze fokker vragen of ze je waarschuwt als ze iets weet...ze zit immers dicht op het vuur binnen de NWCC

Verder zou je de NWCC kunnen vragen een oproep te plaatsen...
Door cj
#3161816
Ohhhhh Erna, heb anders voor een vriendin zeker interesse!!! Ze heeft al een Franse Basset van 8 jaar oud....(mijn oppashond)
Saskia
Door hannabelgje
#3161842
Erna schreef: Ja wij hebben Artesiens. Vrienden van ons in Duitsland hebben een teefje van 5 jaar oud (in Nederland gefokt) en zijn op zoek naar een nieuw thuis voor haar.
Ik ga het vragen.
Door Erna
#3161865
cj schreef: Ohhhhh Erna, heb anders voor een vriendin zeker interesse!!! Ze heeft al een Franse Basset van 8 jaar oud....(mijn oppashond)
Saskia
Dat zou ook super zijn! Aan de hond mankeert niets, is een leuke, lieve hond. Ze moet herplaatst worden wegens allergie van het kind. Je vriendin mag iets laten weten hoor. Geef ik de gegevens van de eigenaar weer door. Ik doe verder niets met de herplaatsing, ben alleen maar tussenpersoon.
Door hannabelgje
#3161892
Ahh wat is lotte leuk! Ik denk dat een powderpuff niet gaat lukken. Maar je weet nooit. Heb je meer info/een foto? Dan leg ik het voor. De teckelsite is geweldig! Bedankt ook dat geef ik daar. Staat zelfs een schattig ruwharig dametje op hier niet zo ver weg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door