Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3161702
Tegenwoordig heb ik regelmatig thuis overwerk. Ik neem dan 1 of 2 A4 ordners (dik) mee naar huis. Nu loop ik steeds met een plastic tas of een boodschappen tas, geen kijk en niet handig. Dus op zoek naar iets anders, iemand een (handig) idee?

Wat gebruiken jullie als werktas?

P.s. beetje budget qua prijs zou leuk zijn  ;)


edit: ps toegevoegd
Door Anne in Zweden
#3161710
**Marjolijn** schreef: ik gebruikte een cowboybag. Nog steeds erg blij mee.
Zou ik ook voor gaan. Ik heb een klein model Cowboybag en daar past zo gigantisch veel in! In zo'n grote kun je waarschijnlijk je halve huishouden meeslepen!
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3161711
nikèdog2000 schreef: een laptop tas?
daar passen denk ik geen 2 dikke ordners in.
ik bedoel deze:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3161713
Anne in Duitsland schreef: Zou ik ook voor gaan. Ik heb een klein model Cowboybag en daar past zo gigantisch veel in! In zo'n grote kun je waarschijnlijk je halve huishouden meeslepen!
jáá die zijn gaaf! maar wel prijzig en zouden daar echt 2 ordners inpassen?
Door Lil
#3161717
Ik heb een pilotcase zo'n groot leren ding op wieltjes. Was voor 'maar' 100 euro. De rest leefde nooit lang door gewicht en heb dure samsonite en delsey aktetassen gehad.
Gebruikersavatar
Door kira
#3161721
Ik heb een koffertje op wieltjes die ergens gratis bij meekwam, zo een die ook in het vliegtuig mag. Verder een Ikea fel groene tas daar passen twee van die ordners in.
Door eelke
#3161738
Ik heb deze, bij mij zit er ook nog mijn laptop bij in, en mappen voor a4 enzo. En notitieblokken, en agenda's (en deo, portenmonnee, appel, water, telefoons etcetc :biggrin2:)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3161752
Ik heb een cowboysbag als handtas.  :o  Wel the little bag.  ;D

Voor het heftige ordnersjouwen een Converse Allstar Postmanbag (van dochter geërfd)  of een '60 jaar Nijntje' tas voor als ik naar de basisscholen moet.  ;)
Door TomsBorders
#3161760
gebruik zelf altijd defensie rugzakken, 35 liter ofzo, past het makkelijk in. je hebt daar betaaldbare en minder betaalbare modellen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door