Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3161725
dan komt de tijd dat mn kind zn vleugels uit wil slaan....weg van huis...nieuw leven opbouwen....
juist in de tijd dat ie het zo moeilijk heeft...toch zichzelf opnieuw en ergens anders terug wil zien te vinden...
t leven, een ander leven oppakken... ver van huis...
ik gun mijn kind alle geluk van de wereld en eigenlijk nog meer...
maar mijn god wat viel het 'afscheid' nemen loodzwaar vandaag...
heb hem geholpen inpakken.... hij heeft zijn broer 'gedag' gezegd en de jongens..
wat hadden we het met elkaar ff ontzettend moeilijk....
ik hoop dat ie zielsgelukkig word en dat het hem vanaf nu voor de wind gaat...
wat heb ik het op t moment moeilijk... :'(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3161729
Jantina schreef: Ver van huis? Buitenland?
Sterkte ermee...
nee maar als je t enkel met een fiets moet doen... is Haarlem ver weg hoor en zeker nu ik t er best wel ff moeilijk mee heb
Door Tanna
#3161730
Dat zal even slikken zijn voor je. Maar het moet een keer gebeuren en ik vind het knap dat hij dit nu doet, ondanks alle problemen. Ver van huis klinkt als.......nou ja, als ver van huis. Is het echt zo ver?
Door millyckk
#3161743
Normaal is dat al lastig, maar kan me zo voorstellen dat nu, met al die onzekerheden, loslaten nog een graadje moeilijker is.... Respect trouwens voor de veerkracht die hij laat zien, maar kan me helemaal voorstellen hoe moeilijk dat nu voor je moet zijn, sterkte!
Door Oso-Bayou
#3161744
Me and my boys! schreef: dan komt de tijd dat mn kind zn vleugels uit wil slaan....weg van huis...nieuw leven opbouwen....
juist in de tijd dat ie het zo moeilijk heeft...toch zichzelf opnieuw en ergens anders terug wil zien te vinden...

wat heb ik het op t moment moeilijk... :'(
Het gevoel ken ik, maar.............

Deze Kanjer is van deze moeder  Sterkte!

Ver weg is... uit huis.... dit heeft niets met afstand te maken.

Het komt goed  :-* geloof dat maar, voor nu  :bigarmhug:
Door Nadia
#3161764
Me and my boys! schreef: Hij woont samen
Grote stap!!
Danny (neem ik aan) (+partner) veel geluk toegewenst!
Door Anne in Zweden
#3161770
*milyck* schreef: Normaal is dat al lastig, maar kan me zo voorstellen dat nu, met al die onzekerheden, loslaten nog een graadje moeilijker is.... Respect trouwens voor de veerkracht die hij laat zien, maar kan me helemaal voorstellen hoe moeilijk dat nu voor je moet zijn, sterkte!
+1!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3161771
Het is een ongelofelijke dooddoener, maar houden van is loslaten.  :-[  En dat doe je helemaal goed!  :-*

Maar ik begrijp ook hoe je het ervaart; sterkte!  :-* :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door