Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3160968
Vrijdag is het zover: dan gaan vriendlief en ik trouwen. Ik heb er zo ontzettend veel zin in!

Maar hemeltjelief wat is het spannend of alles op tijd op zijn pootjes terecht komt. Alles wat mis kan gaan, gaat eventjes mis. Maar ach. Zolang vriendlief en ik er maar zijn, toch?!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3160971
Hope schreef: Vrijdag is het zover: dan gaan vriendlief en ik trouwen. Ik heb er zo ontzettend veel zin in!

Maar hemeltjelief wat is het spannend of alles op tijd op zijn pootjes terecht komt. Alles wat mis kan gaan, gaat eventjes mis. Maar ach. Zolang vriendlief en ik er maar zijn, toch?!  :biggrin2:
Dat laatste is wel een voorwaarde ja  :biggrin2:

Komt goed, niet te veel stressen, maar vooral genieten. Gaat om elkaar en met familie en vrienden plezier te hebben, al het andere is bijzaak  ;)

Veel plezier vrijdag, een mooie dag gewenst. :D
Door Anne in Zweden
#3160976
Hope schreef: Vrijdag is het zover: dan gaan vriendlief en ik trouwen. Ik heb er zo ontzettend veel zin in!

Maar hemeltjelief wat is het spannend of alles op tijd op zijn pootjes terecht komt. Alles wat mis kan gaan, gaat eventjes mis. Maar ach. Zolang vriendlief en ik er maar zijn, toch?!  :biggrin2:
Bij de meeste bruiloften is dat inderdaad vaak wel de gangmaker, ja. ;D

Succes met 't gedoe! Het is even een geregel, maar dan heppie ook wat! :P
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3160986
Vergeet alsjeblieft niet je getuigen mee te nemen.......Anders is alles voor niets geweest en is het niet geldig  :cry2:

Maar desalniettemin....een hele fijne dag toegewenst en heel veel geluk samen  :-*
Door Lizzy
#3160988
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Jaaaa, spannend! En leuk! En gaaf! Ik ben rete benieuwd naar hoe jullie eruit zien vrijdag. Dus vergeet de fotograaf niet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3160997
Pluto schreef: Trouwen jullie in Deurne voor de wet?


ga ik alvast een baal rijst halen om te strooien
8) :biggrin2:
Jaaaaaa!!! En ook in de kerk. En je bent van harte welkom hoor, alles is op 1 plek, in het oude klooster!
We strooien trouwens met lavendel  :biggrin2:
Door Pluto
#3161000
Hope schreef: Jaaaaaa!!! En ook in de kerk. En je bent van harte welkom hoor, alles is op 1 plek, in het oude klooster!
We strooien trouwens met lavendel  :biggrin2:
Kapel van Willibrordhaeghe?
Mooie locatie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door