Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3160826
Radja schreef: Ik heb gegekeken,bijna alle afleveringen en het was voor mij al direct duidelijk dat zij moesten winnen! Maar die laatste dans samen,ik krijg er nog kippenvel van!zo onwijs goed!
Ja, vanaf het begin was voor mij ook duidelijk dat zij de beste waren. Wow. Ik heb echt bewondering en respect voor die twee. Als die twee niet iets gaan doen met dans, zijn ze echt gek!
#3160833
Ik ook,ze moeten er wat mee gaan doen!!! Toen die ene,sorry niet goed in namen,de eerste 10 kreeg, pfff wat was ik bang voor P en P! Toen bij hun de eerste 10 werd gegeven,tranen in mijn ogen,ja noem mij maar een sentimentele tut,maar en de gun factor,maar absoluut dat zij verdienden om te winnen,viel bij mij de spanning eraf,zij zouden gaan winnen!
#3160834
Ik heb ook erg genoten van het programma én de winnaars. Niet in de laatste plaats omdat Pim vertelde dat Pip vóór aanvang van het programma ronduit een hékel had aan bewegen! Gewoon elke vorm van beweging! ;D En gisteren vertelde hij zelf tot dit programma een hekel gehad te hebben aan dansen, maar het nu geweldig te vinden. dat je het uberhaupt gaat doen en je zó inzet dan!! Maar Achmed & Fockeline en Humberto & Julia vond ik óók fantastisch. Súper prestaties voor mensen die hier totaal geen opleiding in hebben!!! En - ook niet onbelangrijk - ontzettend leuke mensen die ondanks de competitie en (natuurlijk) de wens te winnen, tegelijkertijd echt mee leefden met elkaar en elkaar het succes gúnden.
#3160837
Parelridder schreef: Ik heb ook erg genoten van het programma én de winnaars. Niet in de laatste plaats omdat Pim vertelde dat Pip vóór aanvang van het programma ronduit een hékel had aan bewegen! Gewoon elke vorm van beweging! ;D En gisteren vertelde hij zelf tot dit programma een hekel gehad te hebben aan dansen, maar het nu geweldig te vinden. dat je het uberhaupt gaat doen en je zó inzet dan!! Maar Achmed & Fockeline en Humberto & Julia vond ik óók fantastisch. Súper prestaties voor mensen die hier totaal geen opleiding in hebben!!! En - ook niet onbelangrijk - ontzettend leuke mensen die ondanks de competitie en (natuurlijk) de wens te winnen, tegelijkertijd echt mee leefden met elkaar en elkaar het succes gúnden.


Yep,ook zij waren fantastisch! Normaal ben ik niet zo'n fan van Humberto,maar hier bij DDD,WOW wat kan hij dansen en wat is hij leuk!
Wie ik echt minder vond,was die ex danseres,Djefkenia,net ff opgezocht ;), haar partner werd haar doelwit!
#3160843
Jaaaaaaaaaaaaa, als ex danser heb ik natuurlijk gekeken, en vond het een geweldig programma !!

Niet net zoals alle andere talentenjachten van slecht naar redelijk, maar van redelijk naar TOP !

Was ook direct fan van Pim en Pip, maar Fockeline was toch ook wel een favoriet van mij
Had haar graag eens dezelfde dans als Pip willen zien dansen om verschil tussen die 2 te zien  :biggrin2:
#3160867
Uiteraard alles gekeken en genoten. Was heel benieuwd of Wiet uit GTST kon dansen  :biggrin2:
Zag het de eerste uitzending al....allertjezes wat is die griet goed!!
De choreografen stonden er ook van te kijken binnen een half uurtje had ze de lesstof onder controle. Volgens de krant heeft ze een soort fotografisch geheugen. Ook met getallen schijnt ze megagoed te zijn.
Verborgen talent  :)
#3160874
Lil schreef: Ik vond het erg leuk om te zien en heb niet veel afeleveringen gemist. Zeker omdat ik geen onderlinge haat en nijd kon ontdekken.


Onderlinge nijd was er idd absoluut niet,maar Djefkenia met haar man,man was super lief,maar ik vond haar op een gegeven moment zo'n kreng! Die air die zij had,zo van ' ja hallo,ik ben een prof! Ik moet winnen en dult geen lage cijfers'! Toen had zij het bij mij echt afgedaan! Vond haar een verwend kreng! En erger zij werd begeleid door een ex van haar! Dat vond ik niet leuk voor haar vriend/man! Die zij zo afzeikte! Kwam bij mij over alsof zij hem een nietsnut vond! Maar ook wanneer zij de uitslag meekreeg van de andere deelnemers! Haar gezicht stond vaak op onweer! Zij vond haarzelf zo ontzettend goed! Duh,de anderen waren stukken beter!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door