Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3160445
We hebben sinds 2 weken een shitsu van 1,5 jaar in huis.
Een ongecastereerde reu , geen opvoeding gehad , kent weinig , echt een fel klein krengetje van een schoothond.
Hij fixeert en tot nu toe heb ik nog niets kunnen vinden om dat te doorbreken. Hij valt ook aan als hij los loopt , katten , kippen , alles wat hij ziet is niet veilig.
Ook zijn gedrag naar mijn andere 2 honden is ronduit onbeschoft te noemen...
Nou heb ik zelf 14 jaar geleden wel een jaartje hondenschool gelopen , maar ik heb niet genoeg ervaring om zijn gedrag om te buigen.
Helaas zit die school in Meppel , ik zou er graag 1 dichterbij vinden.
We wonen in Zwinderen , tussen Coevorden en Hoogeveen in.

Heeft iemand goede ervaringen met een hondenschool hier in de buurt? of een gedragstherapeut?
Wie of wat kunnen jullie mij aanraden???
#3160644
He , leuk , had je website al gevonden!

Ik weet niet hoe moeilijk , of hoe erg het is , met mijn andere honden had ik genoeg aan de hondenschool.
Daar zat een angstbijter bij die zo druk was als een boxer en zenuwachtig als een mechelaar , is toch een heel braaf hondje geworden :)
Misschien gewoon maar weer beginnen met de basis , en dan bekijken of dat voldoende gaat zijn.

Ik ga contact met je opnemen Kim.
Kan dat alleen via het contactformulier?
ps; klein probleem , hij is nooit geent....hebben we expres nu ook niet gedaan ivm zijn jeuk , en verhuizing naar ons toe...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door