Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3159862
:biggrin2:

Het is toch soms net een stomme film ..... huisdieren
Madame Smurf was al een tijdje verdwenen
Als ze lang gaat slapen dan verdwijnt mevrouw onder haar kleed
Ik hoorde opeens een keiharde knetterende scheet ( die ze bijna nooit laat )
Ze schrok er zelf ook zo van .... kwam onder het kleed vandaan .... keek om zich heen
Waar komt dat vandaan  ::)  :biggrin2:
Stond even stil ... hmm wat mot ik hier nu mee
Keek mij eens aan , en verdween toch maar weer onder haar kleed  :biggrin2:
#3159927
pfff, dat doet me denken aan een boxer die ik ooit had.
Wij hadden visite en ze lag te slapen bij mijn voeten. Nét toen er een moment stilte viel in de gesprekken, liet ze een luide scheet. Ze schrok er wakker van en keek mij aan met een verbaasde blik van: "Wat doe jij nou?"
Toen ik zei dat ze een stinkerd was, kreeg ik uiteraard het commentaar van de visite: "ja ja, geef de hond maar de schuld".  :nono2:
Het was wel een hilarisch moment  ;D Maar de lucht was minder  :yucky:
#3160049
Doranto schreef: pfff, dat doet me denken aan een boxer die ik ooit had.
Wij hadden visite en ze lag te slapen bij mijn voeten. Nét toen er een moment stilte viel in de gesprekken, liet ze een luide scheet. Ze schrok er wakker van en keek mij aan met een verbaasde blik van: "Wat doe jij nou?"
Toen ik zei dat ze een stinkerd was, kreeg ik uiteraard het commentaar van de visite: "ja ja, geef de hond maar de schuld".  :nono2:
Het was wel een hilarisch moment  ;D Maar de lucht was minder  :yucky:


Jouw verhaal doet mij denken aan vroeger , toen onze kids nog klein waren
We gingen regelmatig naar Drenthe op huifkar vakantie , je kon dan je huifkar en paard bij een boer stallen
Daar waren natuurlijk meer mensen die op huifkar vakantie waren
Toen wij bij een boer aankwamen stonden er al de nodige huifkarren
Maar er was nog een plek , komt er iemand naar ons toe , die zei , ga daar maar niet naast staan hoor
want die man die in die huifkar slaapt .... die snurkt enorm hard  :biggrin2:
Nu , wij toch de kar daarnaast gezet , zitten we later op de avond bij het kampvuur met een borrel
En na wat drank komen er opmerkingen  :biggrin2:
Dus er werd een opmerking gemaakt over de snurkende man
Zegt die man .... en nu allemaal mee jullie . dan zal ik bewijzen dat ik het niet ben , maar mijn hond
En hij had gelijk  :biggrin2: In de huifkar lag een luid snurkende Mechelaar
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door