Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#3159858
Het moet niet gekker worden ;)

http://wibnet.nl/gadgets/gadget-leest-e ... tikel 
Even snel mijn reactie, voordat ik ga werken ... Die app gaat bij ons niet werken,
Bijv; snel kwispelen betekend, wil rennen of vechten
( dat zie ik alleen als ik s ochtends beneden kom , en dan nog draait ie zich liever om dan mee te gaan wandelen
Door jasmijn
#3159879
Ik denk dat het wel nut heeft, zeker in het bewust maken van mensen die nieuwe zijn in de honden wereld of niet bewust zijn van de emoties van een hond.

Ik zou het wel grappig vinden om te hebben, kijken of het ook echt klopt  ;)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3159903
Hoe verzinnen ze het  :o
Als ik hier zo'n ding om de staart doe zal Scott niet rusten voor het er weer vanaf is denk ik.
jasmijn schreef: Ik denk dat het wel nut heeft, zeker in het bewust maken van mensen die nieuwe zijn in de honden wereld of niet bewust zijn van de emoties van een hond.
Dan lopen ze alsnog de hele tijd met die smartphone in dr handen. Denk dat nieuwbakken hondenbaasjes het meeste leren door gewoon naar hun hond te kijken, liefst aangevuld met een theorielesje op de hondenschool.
Gebruikersavatar
Door joel
#3160037
pluk schreef: Hoe verzinnen ze het  :o
Als ik hier zo'n ding om de staart doe zal Scott niet rusten voor het er weer vanaf is denk ik.

Dan lopen ze alsnog de hele tijd met die smartphone in dr handen. Denk dat nieuwbakken hondenbaasjes het meeste leren door gewoon naar hun hond te kijken, liefst aangevuld met een theorielesje op de hondenschool.
Ja dat was dus ook mijn idee, dan kijken ze alleen op hun tel. En niet naar de hele hond , nieuwbakken baasjes kunnen idd beter naar een goeie honden school
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door