Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3159352
Er zijn zoveel mensen die hier op Bp tikken, ken ik ze dan, uhm nee natuurlijk niet, maar door hun tekst, hun foto's worden het wel mensen die bekend zijn voor me.
Wij reden vanavond naar huis, zie ik in de buurt van Baarn een witte auto voor ons rijden met een opdruk op de achterruit, ik kijk en denk jeetje dat is een bekend hoofd, die hond "ken" ik, nog een keer gekeken terwijl we gaan inhalen, jaaaaa dat is Zimba, dus ik enthousiast "wippend"op de stoel, kijk in de auto en wil gaan zwaaien, zie ik een onbekende meneer achter het stuur zitten, moest toch wel heel erg hard om mezelf lachen. Ik zou naar de (on)bekende Ellen vanuit onze auto zwaaien, maar nu dat misschien meneer me and my boys achter het stuur zat, nee die is onbekend, dat kan ik  niet maken om naar te zwaaien  ;D
Dus alsnog, daaaaaag Ellen, wens je een fijne avond
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3159650
Me and my boys! schreef: hahahaha geweldig!!!
ik zwaai ff terug :wavetowel2: en jullie ook een fijne avond!

meneer me and my boys :o :nono2:
(sticker zit nog op die auto)
Oeps  :-\
Uhmm vond het in ieder geval leuk, ookal was jij niet de persoon die in de auto zat, om Zimba achterop de auto zien stralen.
Hoort niet in deze topic, hij heeft zijn eigen topic, maar nu ik het over je kanjer heb, hoe gaat het met hem?
#3159870
zn grootste hobby is nog steeds knuffelen slapen en eten!
Maar hij krijgt meer moeite met opstaan, lopen doen we niet lang meer want dat lukt niet
hij zakt zo af en toe door zn achterkant... doordat zijn achterkant slap is belast ie veel meer zn voorkant en dat gaat ook langzaam wat minder
heb nu overal kleden neergelegd zodat ie makkelijker overeind kan koemn
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3160602
Is hij op z'n plaats bij jou, lekker samen knuffelen.
En ach het wandelen word minder zo ook het opstaan, zolang hij nog geniet, is het toch prima.
Geniet nog maar fijn van je kanjer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door