Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Hydra
#3159186
De titel zegt denk ik al genoeg: wie heeft ervaring met deze dierenkliniek? Ik ben super tevreden over mijn eigen da in Nijmegen, maar helaas kan hij me niet helpen met wat homeopathische zaken.
Voor ik een consult plan bij Pijnappel, ben ik wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn en of ze provers zijn dan wel kvv/barf gedogen.
Alvast bedankt!
#3159187
Jaaaaaaaaaren geleden regelmatig geweest met onze dieren, voordat we naar het noorden verhuisd zijn. Dat was nog voor onze kennismaking met vers / rauw vlees, dus daar kan ik niks over zeggen helaas.
Wij vonden John Pijnappel een hele vriendelijke dierenarts. Maar zoals gezegd dus geen ervaring met vlees of het alternatieve circuit gehad bij hem.
#3159532
Als het enige "probleem" is dat een DA niet achter vers voeren staat, dan heb ik daar zelf niet zo'n moeite mee. Ik bepaal zelf wat ik voer namelijk, niet een DA. Maar als het met voeding te maken heeft zou ik ook graag een pro-vers DA willen.
#3159552
Kim_S schreef: Als het enige "probleem" is dat een DA niet achter vers voeren staat, dan heb ik daar zelf niet zo'n moeite mee. Ik bepaal zelf wat ik voer namelijk, niet een DA. Maar als het met voeding te maken heeft zou ik ook graag een pro-vers DA willen.
Het boeit mij over het algemeen niet heel veel wat een da van mijn manier van voeren vindt, maar in dit geval gaat het echt om darmproblemen. Er is al eens een slechte variant van e.coli in zijn ontlasting gevonden (volgens mijn eigen da hoefde dat écht niet aan het vlees te liggen), dus zijn voeding zal ongetwijfeld ter sprake komen. En ach, een rondje Wageningen is ook altijd leuk. ;)
#3163645
Hydra schreef: Het boeit mij over het algemeen niet heel veel wat een da van mijn manier van voeren vindt, maar in dit geval gaat het echt om darmproblemen. Er is al eens een slechte variant van e.coli in zijn ontlasting gevonden (volgens mijn eigen da hoefde dat écht niet aan het vlees te liggen), dus zijn voeding zal ongetwijfeld ter sprake komen. En ach, een rondje Wageningen is ook altijd leuk. ;)
En bij de Wagenrenk waarschijnlijk ook duur ;)
Denk dat je naar Schukking gaat in Kortenoord..............
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op di 20 okt 2015, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#3164240
Ik heb les van hem gehad tijdens mijn opleiding tot klassiek homeopaat voor dieren, ik kreeg niet de indruk dat hij anti-versvlees is. Hij eet zelf Paleo waardoor ik ook het idee krijg dat hij ook wel een idee heeft wat de oervoeding van een hond moet zijn ;-). Maar zeker weten doe ik het niet. Wel een hele fijne man overigens, met ruime kennis van zaken. Ook op het alternatieve gebied.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door