Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3159387
willen dat alle ellende nu eens klaar zou zijn...
We kampen met moeilijke lastige en vervelende dingen..
zowel de kids als ik maar jeetje zeg... waarom nu mn vent!
Bij de ellende die hij heeft, heeft zijn baas, notabene in deze tijd, besloten danny zn contract niet meer te verlengen!!! :'(
Gebruikersavatar
Door Dian
#3159395
Wat een k*tstreek, sorry voor het woord >:( >:( >:( Hebben jullie niets aan natuurlijk, maar heel veel sterkte voor Danny en jullie allemaal. Nu mag het wel een keer stoppen :-* :-* :-*


Heeft Danny schriftelijk zijn ontslag aangezegd gekregen?? En is er rekening gehouden met een "aanzegtermijn" van minimaal 1 maand (tenzij Danny <6 maand daar heeft gewerkt)?? Anders heeft de werkgever geen poot om op te staan.......
Door hannabelgje
#3159401
Bij einde tijdelijk contract is er geen reden of aanzegging nodig. Dat wordt gewoon van rechtswege ontbonden. Wel een k situatie zeg. Sterkte met al die ellende.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3159408
Wat een klote situatie! Heel veel sterkte!
hannabelgje schreef: Bij einde tijdelijk contract is er geen reden of aanzegging nodig. Dat wordt gewoon van rechtswege ontbonden. Wel een k situatie zeg. Sterkte met al die ellende.
Dian schreef: Heeft Danny schriftelijk zijn ontslag aangezegd gekregen?? En is er rekening gehouden met een "aanzegtermijn" van minimaal 1 maand (tenzij Danny <6 maand daar heeft gewerkt)?? Anders heeft de werkgever geen poot om op te staan.......
Het niet verlengen moet inderdaad tijdig worden aangezegd. Echter, het niet tijdig aanzeggen heeft geen gevolgen voor het einde van de arbeidsovereenkomst. Wel kan de werkgever een sanctie krijgen.
http://www.arbeidsrechter.nl/wwz-aanzeggen-einde-contract-bepaalde-tijd
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3159440
Dit vind ik oprecht hartstikke rot en naar voor Danny, maar uit werkgersoogpunt wel begrijpelijk.  :-\ personeelskosten zijn te hoog...zeker bij ziekte, waar je dan ook de vervanger moet betalen, dat maar weinigen het zich kunnen veroorloven om mensen uit coulance aan te houden.
Maar ik begrijp ten volle dat dit nu niet fijn is voor Danny,s zelfvertrouwen  en dat je als moeder daar dan weer boos en verdrietig om bent  :(
Door keetje
#3159443
Tjee, wanneer gaat de ellende stoppen? Hebben jullie nog niet genoeg op je bord gehad?

Heel veel sterkte,............
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3159463
Nog meer narigheid, dat kan er ook nog wel bij, NOT. Ik hoop oprecht dat de zon voor jullie weer snel gaat schijnen  :-* :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3159464
Angelique schreef: Dit vind ik oprecht hartstikke rot en naar voor Danny, maar uit werkgersoogpunt wel begrijpelijk.  :-\ personeelskosten zijn te hoog...zeker bij ziekte, waar je dan ook de vervanger moet betalen, dat maar weinigen het zich kunnen veroorloven om mensen uit coulance aan te houden.
Maar ik begrijp ten volle dat dit nu niet fijn is voor Danny,s zelfvertrouwen  en dat je als moeder daar dan weer boos en verdrietig om bent  :(
+1
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3159465
Angelique schreef: Dit vind ik oprecht hartstikke rot en naar voor Danny, maar uit werkgersoogpunt wel begrijpelijk.  :-\ personeelskosten zijn te hoog...zeker bij ziekte, waar je dan ook de vervanger moet betalen, dat maar weinigen het zich kunnen veroorloven om mensen uit coulance aan te houden.
Maar ik begrijp ten volle dat dit nu niet fijn is voor Danny,s zelfvertrouwen  en dat je als moeder daar dan weer boos en verdrietig om bent  :(
3 weken geleden een functioneringsgesprek gehad, geen vuiltje aan de lucht....
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3159499
belachelijk dat ze 3 weken geleden deden of alles nog koek en ei was.
daarbij... stel he, hij blijft een hartprobleem hebben, dan komt ie nergens meer aan de bak?
zou fraai zijn... 20 jr en uit de arbeidsmarkt
Gebruikersavatar
Door pluk
#3159504
Me and my boys! schreef: belachelijk dat ze 3 weken geleden deden of alles nog koek en ei was.
daarbij... stel he, hij blijft een hartprobleem hebben, dan komt ie nergens meer aan de bak?
zou fraai zijn... 20 jr en uit de arbeidsmarkt
Ik kan me voorstellen dat het jullie rauw op je dak valt maar je kunt toch niet verwachten dat een werkgever het risico neemt dat Danny voor lange tijd uit de running blijft (al dan niet deels) en dat zij dan salaris doorbetalen?

En 3 weken geleden waren uitslagen van bepaalde onderzoeken misschien nog niet bekend en had de werkgever wellicht de (ijdele) hoop dat hij op korte termijn weer aan de slag kan?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door