Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Martine M
#3159433
Dag allemaal,
ik zit met een probleem, ik neem al lang KVV bij Herby en nu wou ik bijna opnieuw gaan bestellen en zie ik, dat die niet meer leveren aan mijn kanten wegens te ver.
Het kan nog wel via DPD maar dat wordt me een te dure zaak.

Nu mijn vraag weet er iemand KVV grootverbruikprijzen van merken die leveren in Noord Antwerpen zonder graan?
Ik ben zelf al even op zoek geweest en kwam bij Natuur en dier uit, weet iemand daar meer over? Ze hebben ook een kennellijn voor grootverbruik iemand daar ervaring mee?
Gebruikersavatar
Door Martine M
#3159501
Ja dat is Best4dogs dat had ik nog voor Herby maar 1 van mijn honden braakt er 's nachts tegen de ochtend meer van, gal spuwen, ze heeft er wel vlug last van en met van merk te veranderen (Herby dus) had ze het nog maar zelden en een andere hond van me at het met tegenzin ze at soms zelfs helemaal niet rond haar loopsheid voor 3 à 4 dagen en met Herby eet ze wel altijd. Dus ga ik toch maar een ander merk proberen maar bedankt voor het meedenken in elk geval.
Gebruikersavatar
Door Martine M
#3200119
Mijn honden zitten nu van oktober op Natuur en dier "kennellijn" en ik moet zeggen dat ze het er prima op doen.
Ze lusten het graag, uitwerpselen zijn stevig en weinig en bovendien ziet er goed uit en ruikt ook goed, ben er tevreden over. Ik wou dat nog maar even laten weten.
Gebruikersavatar
Door Martine M
#3200149
Bedankt maar ik ga het voorlopig hierbij houden zolang ik zie dat ze het er goed op doen.
Eendennekken etc... kan ik daar ook mee bestellen.

Waasmunster is 40 minuten rijden van bij mij en dit wordt thuis geleverd. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door